Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit.c i art.58
Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. Nr
142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz art.82 ust.1 pkt.2 Ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. r. o
finansach publicznych (Dz.U. Nr 249 poz. 2104 z późn. zm.) - Rada Gminy w Żegocinie
uchwala co następuje:
§ 1
Postanawia zaciągnąć kredyt komercyjny w banku wybranym w postępowaniu zgodnie z
przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych w kwocie 630.000,00 zł (słownie: sześćset
trzydzieści tysięcy złotych ) na zadania pod nazwą:
1. Remont budynków szkolnych Zespołu Szkól w Łąkcie Górnej - 124.000,00 zł
2. Remont budynku Zespołu Szkół w Rozdzielu - 66.000,00 zł
3. Remont budynków Ośrodka Dziedzictwa Kulturowego - 40.000,00 zł
4. Budowa chodnika Nowa Wieś, renowacja rowów, remont nawierzchni drogi powiatowej nr
2095 K 142.000,00 zł
5. Budowa chodnika w Bytomsku 100.000,00 zł
6. Remont nawierzchni drogi woj. nr 965 w Żegocinie - 158.000,00 zł
§ 2
Spłata zaciągniętego kredytu będzie dokonywana z dochodów własnych Gminy w następujących
latach:
2009 r. - 90.000,00
2010 r. - 180.000,00
2011 r. - 180.000,00
2012 r. - 180.000,00
§ 3
Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny "in blanco" z klauzulą
bez protestu.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy.
|