Wójt Gminy
Żegocina informuje, że ramach realizacji zadania gminy z zakresu ochrony środowiska
finansowaniu będą podlegały koszty związane z załadunkiem, transportem i utylizacją
wyrobów zawierających azbest powstałych przy wymianie lub likwidacji pokrycia
dachowego, elewacji lub innych elementów budowlanych z budynków mieszkalnych i
letniskowych. O realizację zadania mogą ubiegać się osoby fizyczne mające tytuł
prawny do nieruchomości zlokalizowanej na terenie Gminy Żegocina.
Wzór wniosku dostępny jest w Urzędzie Gminy Żegocina - pokój
nr 10 oraz na stronie internetowej Gminy Żegocina www.zegocina.pl.
Wnioski należy składać w terminie do 18 listopada 2011r. Wnioski
rozpatrywane będą wg kolejności ich złożenia, aż do wyczerpania środków
finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Żegocina w bieżącym roku.
Koszty związane z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów azbestowych
powstałych przy wymianie lub likwidacji pokrycia dachowego, elewacji lub innych
elementów budowlanych z budynków mieszkalnych i letniskowych będą finansowane przez
Gminę w 100%.
Szczegółowe zasady i tryb finansowania zadania gminy Żegocina
w zakresie ochrony środowiska polegającego na usuwaniu wyrobów zawierających azbest
(tj. załadunek, transport i utylizacja odpadów) określa Regulamin finansowania zadania
gminy Żegocina w zakresie ochrony środowiska polegającego na usuwaniu wyrobów
zawierających azbest (tj. załadunek, transport i utylizacja odpadów) z budynków
mieszkalnych i letniskowych osób fizycznych na terenie Gminy Żegocina. |