Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Żegocina             

OBWIESZCZENIA WÓJTA GMINY W ŻEGOCINIE

    Obwieszczenie Wójta Gminy Żegocina w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Żegocina

     Na podstawie art. 11 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Żegocina Uchwały Nr XXXV1I/259/2018 z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków- zagospodarowania przestrzennego gminy Żegocina. Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje cały obszar administracyjny gminy Żegocina.

    Jednocześnie stosownie do art. 39 ust 1. w związku z art. 46 pkt. 1 art. 51 ust. 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 2081 ze zm.) zawiadamiam, iż ww. zmiana studium wymaga przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko obejmującej w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko.

   Dokumentacja sprawy znajduje się w Urzędzie Gminy Żegocina: Żegocina 316. 32 - 731 Żegocina, pok. nr 20 i można się z nią zapoznać w godzinach pracy Urzędu.

    Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany studium oraz w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2019 r. Wnioski należy składać na piśmie: osobiście w Urzędzie Gminy Żegocina, pocztą na adres Żegocina 316. 32-731 Żegocina, ustnie do protokołu w pok. nr 20 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 roku. poz. 162). na adres:
budownictwo@zegocina.pl. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię. nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
    Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Żegocina.

Wójt Gminy
mgr Wojciech Wrona

żegocina.pl

Zarządzenia Wójta Gminy Żegocina.

[BIP]