UCHWAŁY RADY GMINY W ŻEGOCINIE KADENCJI 2014 - 2018 |
Uchwała nr I/7/2018 z dnia 20 listopada 2018 roku w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Żegocina oraz wyboru Przewodniczącego Komisji. |
Na podstawie art. 18b ustawy z 8
marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity.Dz.U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.)
oraz § 2,3 i 5 załącznika nr 8 i załącznika nr 10 do Statutu Gminy Żegocina
stanowiących załączniki do Uchwały Nr III/16/2002 Rady Gminy w Żegocinie z dnia 30
grudnia 2002r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Żegocina /Dz. Urz. Woj. Małop. z
2003r. Nr 78, poz.1083 z późn. zm./ Rada Gminy Żegocina uchwala co następuje: § 1 Powołuje stałą Komisję Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Żegocina w składzie 3 osobowym. § 2 Przedmiot działania komisji określa ustawa o samorządzie gminnym i Statut Gminy Żegocina. § 3 1. Ustala skład osobowy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji: 1/ Pan Janiczek Tomasz 2/ Pan Jędrzejek Robert 3/ Pan Pławecki Bartłomiej 2. Wybiera Pana Tomasza Janiczka na Przewodniczącego Komisji. § 4 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w BIP. Przewodniczący Rady Gminy Żegocina |