Lp. |
Wyszczególnienie,
dopuszczalna masa całkowita pojazdu lub zespołu pojazdów, liczba osi, rodzaj
zawieszenia |
|
Stawka
proponowana przez Radę Gminy na 2004 r. w zł. |
|
1. |
Samochody
ciężarowe art. 8 pkt.1
|
|
|
|
1.1. |
Od 3,5 t do 5,5
ton włącznie |
|
400,00 |
|
1.2. |
Powyżej 5,5 t do
9 ton włącznie |
|
500,00 |
|
1.3. |
Powyżej 9
ton-poniżej 12 ton |
|
600,00 |
|
2. |
Samochody
ciężarowe art.8 pkt.2
|
|
|
|
2.1 |
Dwie
osie
|
|
|
|
2.1.1. |
Nie mniej niż 12
ton i mniej niż 13 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
660,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
680,00 |
|
2.1.2. |
Nie mniej niż 13
ton i mniej niż 14 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
700,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
720,00 |
|
2.1.3. |
Nie mniej niż 14
ton i mniej n iż 15 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.000,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.100,00 |
|
2.1.4. |
Nie mniej niż 15
ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zwieszeniem pneumatycznym |
|
1.251,81 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.280,00 |
|
2.2. |
Trzy
osie
|
|
|
|
2.2.1. |
Nie mniej niż 12
ton mniej niż 17 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.300,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.320,00 |
|
2.2.2. |
Nie mniej niż 17
ton i mniej niż 19 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.350,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.380,00 |
|
2.2.3. |
Nie mniej niż 19
ton i mniej niż 21 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.400,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.420,00 |
|
2.2.4. |
Nie mniej niż 21
ton i mniej niż 23 tony |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.450,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.470,00 |
|
2.2.5. |
Nie mniej niż 23
tony i mniej niż 25 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.500,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.576,31 |
|
2.2.6. |
Nie mniej niż 25
ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.550,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.576,31 |
|
2.3. |
Cztery
osie i więcej
|
|
|
|
2.3.1. |
Nie mniej niż 12
ton i mniej niż 25 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.600,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1620,00 |
|
2.3.2. |
Nie mniej niż 25
ton i mniej niż 27 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.650,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.670,00 |
|
2.3.3. |
Nie mniej niż 27
ton i mniej niż 29 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.680,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.700,00 |
|
2.3.4. |
Nie mniej niż 29
ton i mniej niż 31 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.800,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
2.452,80 |
|
2.3.5. |
Nie mniej niż 31
ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.820,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
2.452,80 |
|
3. |
Ciągnik
siodłowy lub balastowy art.8 pkt.3
|
|
|
|
3.1. |
Od 3,5 tony i
poniżej 12 ton |
|
1.200,00 |
|
4. |
Ciągnik
siodłowy lub balastowy art.8 pkt.4
|
|
|
|
4.1. |
Dwie
osie
|
|
|
|
4.1.1. |
Nie mniej niż 12
ton i mniej niż 18 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.000,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.100,00 |
|
4.1.2. |
Nie mniej niż 18
ton i mniej niż 25 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.150,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.200,00 |
|
4.1.3. |
Nie mniej niż 25
ton i mniej niż 31 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.450,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.500,00 |
|
4.1.4. |
Nie mniej niż 31
ton i mniej niż 36 ton włącznie |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.550,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.937,76 |
|
4.1.5. |
Powyżej 36 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.950,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
2.000,00 |
|
4.2. |
Trzy
osie
|
|
|
|
4.2.1. |
Nie mniej niż 12
ton do 36 ton włącznie |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.200,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.600,00 |
|
4.2.2. |
Powyżej 36 ton i
mniej niż 40 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.246,03 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.722,97 |
|
4.2.3. |
Nie mniej niż 40
ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.772,97 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
2.548,65 |
|
5. |
Przyczepy
i naczepy
|
|
|
|
5.1. |
Od 7 ton i poniżej 12 ton |
|
190,00 |
|
6. |
Przyczepy
i naczepy
|
|
|
|
6.1. |
Jedna oś |
|
|
|
6.1.1. |
Nie mniej niż 12
ton i mniej niż 18 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
200,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
250,00 |
|
6.1.2. |
Nie mniej niż 18
ton i mniej niż 25 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
340,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
350,00 |
|
6.1.3. |
Nie mniej niż 25
ton i do 36 ton włącznie |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
400,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
561,24 |
|
6.1.4. |
Powyżej 36 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
410,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
561,24 |
|
6.2. |
Dwie
osie
|
|
|
|
6.2.1. |
Nie mniej niż 12
ton i mniej niż 28 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
420,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
450,00 |
|
6.2.2. |
Nie mniej niż 28
ton i mniej niż 33 tony |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
613,20 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
849,94 |
|
6.2.3. |
Nie mniej niż 33
tony do 36 ton włącznie |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
849,94 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.291,07 |
|
6.2.4. |
Powyżej 36 ton i
mniej niż 38 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.000,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.400,00 |
|
6.2.5. |
Nie mniej niż 38
ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.149,03 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.699,87 |
|
6.3. |
Trzy
osie
|
|
|
|
6.3.1. |
Nie mniej niż 12
ton i do 36 ton włącznie |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.000,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.100,00 |
|
6.3.2. |
Powyżej 36 ton i
mniej niż 38 ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.120,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.150,00 |
|
6.3.3. |
Nie mniej niż 38
ton |
|
|
|
|
Oś jezdna z
zawieszeniem pneumatycznym |
|
1.170,00 |
|
|
Inny system
zawieszenia osi |
|
1.280,68 |
|
7. |
Autobusy-
liczba miejsc do siedzenia art.8 pkt.7
|
|
|
|
7.1. |
Mniej niż 30 |
|
600,00 |
|
7.2. |
Równa lub wyższa
niż 30 miejsc |
|
1.520,00 |
|