Termin
szkolenia |
Godzina
szkolenia |
Tematyka |
01.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Problemy wychowawcze ery
komputeryzacji i elektroniki |
01.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Jak przebiega nauka czytania
dzieci w młodszym wieku szkolnym? |
01.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Higiena pracy umysłowej |
02.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie do nauki
matematyki: zapobieganie trudnościom w uczeniu się matematyki |
02.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Pozwól dzieciom myśleć - jak
pomóc dziecku w zrozumieniu pojęć matematycznych? |
02.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie wypracowania,
referatu, wystąpienia |
03.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: orientacja w otoczeniu społecznym, nawiązywanie
kontaktów społecznych |
03.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Gry i zabawy matematyczne |
03.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Czytanie ze zrozumieniem na
poziomie klas I-III |
04.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: współpraca z innymi |
04.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Radzenie sobie ze stresem |
04.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Media w życiu dziecka |
05.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: wytrwałość w wykonywaniu zadań, samokontrola |
05.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Wpływ inteligencji na uczenie
się |
05.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Praca domowa uczniów |
06.09.2008 |
14:15
- 15:45 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: radzenie sobie z lękiem, trudnymi sytuacjami |
06.09.2008 |
15:45
- 18:00 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: rozpoznawanie, wyrażanie, i kontrolowanie emocji |
06.09.2008 |
18:00
- 19:30 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: radzenie sobie z lękiem, trudnymi sytuacjami |
06.09.2008 |
13:45
- 16:00 |
Jak wybierać dziecku książkę
do czytania? |
06.09.2008 |
16:00
- 18:15 |
Jak pomóc dziecku pisać
wypracowania? Cz.1 |
06.09.2008 |
18:15
- 20:30 |
Jak pomóc dziecku pisać
wypracowania? Cz.2 |
06.09.2008 |
16:00
- 18:15 |
Co zrobić, by się chciało
uczyć? |
06.09.2008 |
18:15
- 20:30 |
Uczenie się przed urodzeniem i
po nim |
06.09.2008 |
13:45
- 16:00 |
Co to jest inteligencja, czy i
jak można ją badać? |
07.09.2008 |
14:15
- 15:45 |
Co to jest stres? Czy można go
mierzyć? |
07.09.2008 |
15:45
- 18:00 |
Radzenie sobie ze stresem |
07.09.2008 |
18:00
- 19:30 |
Co to jest stres? Czy można go
mierzyć? |
07.09.2008 |
13:45
- 16:00 |
Jak dziecko uczy się liczyć? |
07.09.2008 |
16:00
- 18:15 |
Matematyczne umiejętności
praktyczne |
07.09.2008 |
18:15
- 20:30 |
Gry i zabawy matematyczne |
07.09.2008 |
13:45
- 16:00 |
Co nas powinno niepokoić? -
trudności dzieci w zakresie edukacji polonistycznej |
07.09.2008 |
16:00
- 18:15 |
Poznajemy wspólnie z dzieckiem
środowisko przyrodnicze |
07.09.2008 |
18:15
- 20:30 |
Kłopoty z pisaniem odręcznym |
08.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Rola rodziców w rozwijaniu
zdolności dzieci |
08.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Poznajemy wspólnie z dzieckiem
środowisko przyrodnicze |
08.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Etapy i sposoby poszukiwania
pracy |
09.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Dziecko zdolne matematycznie -
co to znaczy? |
09.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Co nas powinno niepokoić? -
trudności dzieci w zakresie edukacji polonistycznej |
09.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Dokumenty aplikacyjne:
CV-znaczenie, przykłady |
10.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Łamigłówki i zabawy liczbowe
dla dzieci i młodzieży - wskazówki dotyczące planowania organizowania |
10.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Dysleksja - przyczyny, objawy,
pomoc |
10.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Sposoby konstruowania poprawnego
CV |
11.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Matematyka wokół nas -
propozycje rozwijania zainteresowań matematyką uczniów klas młodszych |
11.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Kłopoty z pisaniem odręcznym |
11.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Dokumenty aplikacyjne: znaczenie
i przygotowanie listy motywacyjnego |
12.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Jak dziecko uczy się liczyć? |
12.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Dysortografia - jak pracować z
dziećmi? |
12.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Formularze aplikacyjne -
znaczenie i wymagania |
14.09.2008 |
13:45
- 16:00 |
Łamigłówki i zabawy liczbowe
dla dzieci i młodzieży - wskazówki dotyczące planowania organizowania |
14.09.2008 |
16:00
- 18:15 |
Trudności w uczeniu się
matematyki - ich przyczyny |
14.09.2008 |
18:15
- 20:30 |
Dojrzałość do uczenia się
matematyki - na co zwracać uwagę? |
14.09.2008 |
13:45
- 16:00 |
Media w życiu dziecka |
14.09.2008 |
16:00
- 18:15 |
Rozwijanie pojęć u dzieci.
Cz.1 |
14.09.2008 |
18:15
- 20:30 |
Rozwijanie pojęć u dzieci.
Cz.2 |
14.09.2008 |
13:45
- 16:00 |
Co zrobić, by się chciało
uczyć? |
14.09.2008 |
16:00
- 18:15 |
Dlaczego człowiek boi się
publicznych wystąpień? |
14.09.2008 |
18:15
- 20:30 |
W jaki sposób inni ludzie mogą
zmotywować do uczenia się? |
15.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Obliczenia czasowe i sposoby
przezwyciężania trudności z nimi związanych |
15.09.2008 |
17:15
- 19:30 |
Przygotowanie do nauki pisania:
zapobieganie trudnościom w nauce pisania |
16.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Praca z dziećmi z dyskalkulią i
akalkulią |
16.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie do nauki
matematyki: zapobieganie trudnościom w uczeniu się matematyki |
18.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Radzenie sobie ze stresem |
18.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Rozmowa kwalifikacyjna - rodzaje,
forma i znaczenie |
19.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie się do rozmowy
kwalifikacyjnej |
19.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Deficyt uwagi i ADHD - przyczyną
trudności w uczeniu się matematyki |
20.09.2008 |
13:45 - 16:00 |
Etapy rozmowy kwalifikacyjnej |
20.09.2008 |
16:00 - 18:15 |
Testy rekrutacyjne |
20.09.2008 |
13:45 - 16:00 |
Ciekawostki i historyjki
matematyczne |
20.09.2008 |
16:00 - 18:15 |
Dziecko zdolne matematycznie - co
to znaczy? |
20.09.2008 |
18:15 - 20:30 |
Gry i zabawy matematyczne |
21.09.2008 |
13:45 - 16:00 |
Studium przypadku / Assessment
Center |
21.09.2008 |
13:45 - 16:00 |
Rola rodziców w rozwijaniu
zdolności dzieci |
21.09.2008 |
16:00 - 18:15 |
Co może zrobić szkoła, by
dziecko zdolne mogło się rozwijać? |
23.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Uczenie się przed urodzeniem i
po nim |
23.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie do nauki
matematyki: dziecięce liczenie |
24.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Dysleksja - przyczyny, objawy,
pomoc |
24.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: współpraca z innymi |
24.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Jak skutecznie zapamiętywać?
Praca w parach i w grupie |
25.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Dziecko - mały badacz |
25.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Publiczne prezentowanie swoich
myśli, racji, opinii |
25.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: orientacja w otoczeniu społecznym, nawiązywanie
kontaktów społecznych |
26.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Dysortografia - jak pracować z
dziećmi? |
26.09.2008 |
17:15 - 19:30 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: wytrwałość w wykonywaniu zadań, samokontrola |
27.09.2008 |
13:45 - 16:00 |
Przygotowanie
emocjonalno-społeczne do szkoły: rozpoznawanie, wyrażanie, i kontrolowanie emocji |
27.09.2008 |
16:00 - 18:15 |
Przygotowanie do nauki
matematyki: orientacja w czasie i przestrzeni |
27.09.2008 |
13:45 - 16:00 |
Racjonalne planowanie korzystania
z mediów |
27.09.2008 |
16:00 - 18:15 |
Media w życiu dziecka |
27.09.20 08 |
18:15 - 20:30 |
Zabawy badawcze dzieci |
27.09.2008 |
13:45 - 16:00 |
Matematyka wokół nas -
propozycje rozwijania zainteresowań matematyką uczniów klas młodszych |
27.09.2008 |
16:00 - 18:15 |
Sposoby pomocy dziecku w
odrabianiu pracy domowej z matematyki |
10.09.2008 |
17:10-18:40 |
Jak się kłócić, żeby nie ranić uczuć
innych ludz |
13.09.2008 |
14:00-15:30 |
W krainie łagodności - przyjazne rozmawianie
z innymi ludźmi |
13.09.2008 |
15:45-17:15 |
Odkrywanie nieznanych lądów - partnerstwo
dzięki asertywności |
13.09.2008 |
17:30-19:00 |
Być sobą - kierowanie własnym życiem |
15.09.2008 |
17:10-18:40 |
Co z tą krytyką - wyrażanie i przyjmowanie
krytyki |
|
|
|