Od poniedziałku (6 maja 2019 r.) w woj. małopolskim i całej
Polsce rozpoczęły się badania ankietowe na temat świadczonych usług na salach
obsługi. Badanie potrwa do 28 czerwca br., a informacje z ankiet posłużą do
doskonalenia pracy administracji skarbowej, a tym samym lepszej obsługi podatników.
Ministerstwo Finansów uruchomiło IV edycję badania jakości
obsługi. Losowo wybrani klienci będą proszeni o wypełnienie anonimowej ankiety na
temat zadowolenia z wizyty w urzędzie skarbowym. W ankiecie będzie można ocenić sposób
załatwienia sprawy, m.in.: fachowość i kulturę pracowników, dostępność formularzy
oraz organizację pracy urzędu. Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna.
Wypełnienie ankiety zajmie tylko kilka chwil, a zebrane informacje pozwolą na
zidentyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnienia - mówi Sebastian Wójcik,
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Bochni.
Ankiety będą otrzymywać niektórzy klienci, którzy przyszli do urzędu
załatwić konkretną sprawę, jak: uzyskanie zaświadczania, informacja o podatku VAT,
PIT, CIT, rejestracja. Wypełnienie formularza jest nieobowiązkowe i anonimowe. Badanie
trwa od 6 maja do 28 czerwca 2019 r. |