W październiku br. przypada 10-rocznica utworzenia przez Gminną
Spółdzielnię "Samopomoc Chłopska" w Żegocinie Centrum Handlowego
"Jedynka". Klienci robiący w nim zakupy zauważyli po 17 października 2012
roku zawieszony nad wejściem do sklepu nowy szyld "Top Market" oraz nowe duże,
firmowe tablice na ścianie informujące o promocjach cenowych.
O wyjaśnienie, skąd i dlaczego taka zmiana oraz co ona oznacza dla
właściciela sklepu i klientów, zapytaliśmy Prezesa Zarządu Gminnej Spółdzielni w
Żegocinie - Reginalda Łukasika. - W związku z jubileuszem zastanawialiśmy się, co
zmienić w działalności Centrum Handlowego "Jedynka". Postanowiliśmy
skorzystać z propozycji Polskiej Grupy Supermarketów, występującej pod marką
"Top Market" ipodpisaliśmy z nimi umowę. To niewiele zmienia w funkcjonowaniu
sklepu. Oni zaakceptowali wystrój, a my nadal jesteśmy właścicielami
"Jedynki". Powinniśmy na tej zmianie skorzystać. Także klienci - bo
powinniśmy mieć tańsze artykuły i bogatszy asortyment. Brakowało nam skutecznego
pokazania promocji. Teraz taką możliwość mieć będziemy dzięki systematycznie
wydawanej gazetce, dostępnej bezpłatnie nie tylko w naszym sklepie, ale także w innych
naszych sklepach - wyjaśnia Prezes Zarzadu GS Żegocina. Zarządzana przez niego
instytucja prowadzi obecnie 9 sklepów spożywczo - przemysłowych, Dom Handlowy
"Max" w Żegocinie, Wiejski Dom Towarowy w Trzcianie, 2 bazy magazynowe,
kawiarnię i piekarnię. Staramy się modernizować nasze sklepy. Przykładem tego jest
sklep w Bytomsku, przeniesiony z piętra na parter i dostosowany do współczesnych
wymogów przewidzianych dla placówek handlowych. Podobnie zrobiliśmy w sklepie w
Łąkcie Dolnej. Konkurencja w handlu jest coraz większa, dlatego staramy się pokonać
konkurencję szerszym asortymentem i niższymi cenami towaru. Hasło reklamowe "Top
Market" - "Bliżej, teniej, lepiej" - obowiązuje także nas - mówi Prezes
Łukasik. |