VI. GMINNY KONKURS MATEMATYCZNY |
|||||||
"Matematyka jest drzwiami i kluczem do nauki" - pod takim hasłem przebiegała ceremonia ogłoszenia wyników i rozdania nagród uczestnikom i laureatom VI. Gminnego Konkursu Matematycznego, zorganizowanego przez Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łąkcie Górnej. Gośćmi specjalnymi uroczystości w dniu 17 kwietnia 2007 r. byli: pani wizytator Halina Olszewska w Wójt Gminy Jerzy Błoniarz. |
|||||||
Gminny Konkurs Matematyczny, organizowany już od sześciu lat przez Zespół Szkół w Łąkcie Górnej, jest dwuetapowy. Najpierw rozgrywane są eliminacje szkolne, potem finał. Trzecim elementem konkursu jest ogłoszenie wyników i wręczenie nagród. Nauczyciele - opiekunowie uczniów otrzymują wtedy pamiątkowe dyplomy, dyrektorzy szkół listy gratulacyjne. |
|||||||
Dla uczestników konkursu szczebla gminnego, biorących udział w ceremonii ogłoszenia wyników, przygotowywane są też różnego rodzaju gry i konkursy dodatkowe. To wszystko pod hasłem "Matematyka na wesoło". Uczniowie z klas III-IV układali matematyczne puzzle. W tej zabawie najlepsza była reprezentacja PSP w Rozdzielu. Ich starsi koledzy z podstawówki rozwiązywali matematyczną krzyżówkę, a tej konkurencji wygrała drużyna z PSP w Bytomsku. Natomiast gimnazjaliści mieli najtrudniejsze zadanie, bo do rozwiązania zadań musieli użyć wiedzy kryptologicznej. W tej dziedzinie najlepszą okazała się drużyny PG w Żegocinie. |
|||||||
Wreszcie przyszła kolej na rzecz najważniejszą -
ogłoszenie wyników i wręczenie dyplomów oraz nagród. Uczynili to: dyrektor ZS w
Łąkcie Górnej pan Jan Rosiek, pani wizytator Halina Olszewska i Wójt Gminy Żegocina
Jerzy Błoniarz. Nagrody zasponsorowali: Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe, zajmujące się
wydawaniem podręczników, które używane są m. in. właśnie w Zespole Szkół im. Jana
Pawła II w Łąkcie Górnej. |
|||||||
WYNIKI VI. GMINNEGO KONKURSU MATEMATYCZNEGO |
|||||||
|
|||||||
Uwaga: Wykaz zawiera tylko po sześciu najlepszych matematyków w poszczególnych grupach. Starowało: w grupie I - 20, II - 16, III - 16 uczniów. | |||||||