Na podstawie art. 30 ust.
2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. Z 2019 r. poz.
506) oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj.
Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) zarządzam , co następuje:
Ogłaszam nabór na stanowisko wolne stanowisko kierownicze Dyrektor
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej
Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
Ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości w BIP, na stronie internetowej gminy
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Zegocina.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminv Żegocina ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko
kierownicze Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej
1) Nazwa i adres jednostki, miejsce pracy:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej, Łąkta Górna
332, 32-731 Zegocina
2) Określenie stanowiska:
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zegocinie z siedzibą Łąkcie Górnej
3) Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
a ) wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
i nauce, preferowane: wykształcenie z zakresu ochrony środowiska, inżynierii
sanitarnej, budownictwa.
2. Znajomość przepisów ustaw: prawo ochrony środowiska, o
samorządzie gminnym, o gospodarce komunalnej, kodeks postępowania administracyjnego, o
zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach, o odpadach. prawo zamówień publicznych
3. Pięcioletni staż pracy na stanowisku zgodnym z vvymaganiami naboru:
inżynieria sanitarna, ochrona środowiska, budownictwo
4. Umiejętność obsługi programów MS Word. MS Excel, biegła
znąiomość obsługi komputera,
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełni praw publicznych.
6. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na
określonym stanowisku,
7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Prawo jazdy kat. B.
9. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym
stanowisku.
10. Obywatelstwo polskie.
11. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem
środkami publicznymi
12. Nieposzlakowana opinia.
13. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów.
b) Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania. pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na danym stanowisku):
1. Mile widziany trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub co
najmniej trzy lata prowadzenie działalności gospodarczej o profilu zgodnym z wymaganiami
naboru: inżynieria sanitarna, ochrona środowiska, budownictwo
2. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu gminnego oraz zakładu
budżetowego
3. Komunikatywność i łatwość przekazywania informacji.
4. Dobra organizacja pracy.
5. Wvsoka kultura osobista.
6. Umiejętność kierowania pracą zespołu ludzi
7. Dokładność, sumienność w wykonywaniu obowiązków.
4 ) Zakres zadań wvkonywanych na stanowisku:
1. kierowanie, zarządzanie i nadzorowanie działalności ZGK w
Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej, działanie w jego imieniu i reprezentowania na
zewnątrz,
2. tworzenie warunków do realizowania przez ZGK zadań statutowych
poprzez właściwe realizowanie przydzielonych zadań, gospodarowanie środkami
określonymi w planie finansowym, oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i
zgodne z prawem wykorzystanie,
3. dbanie i nadzór nad powierzonym mieniem komunalnym,
4. współpraca z merytorycznymi komórkami Urzędu Gminy w Żegocinie,
5. współpraca z organami kontrolnymi oraz realizacja ich zalecień,
6. opracowywanie informacji i sprawozdań z działalności Zakładu,
7. opracowywanie materiałów do projektu budżetu gminy, okresowych
analiz, informacji oraz sprawozdań finansowych i innych zgodnie z obowiązującymi
przepisami
8. wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Zakładu w ramach
działań statutowych zmierząiących do poprawy jakości świadczonych usług.
9. załatwianie bieżących spraw i zgłoszeń mieszkańców gminy,
10. pozostałe obowiązki objęte statutem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żegocinie
z siedzibą w Łąkcie Górnej
4 a) Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę, w pełnym wymiarze
czasu pracy. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku
urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach o których mowa
w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z
2018 r. poz. 1260 ze zm.), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy
niż 6 miesięcy.
Wynagrodzenie zgodne z. Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja
2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
Praca wykonywana będzie siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej z
siedzibą w Łąkcie Górnej. Praca będzie wiązać się z korzystaniem z komputera przez
co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy ( powyżej 4 godzin).
4b) Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
5) Wvmagane dokumenty składane przez kandydata:
l1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór
kwestionariusza stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia)
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw
pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu), potwierdzone za zgodność z oryginałem
4. Oświadczenie kandydata o majomości wymaganych ustaw.
5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie o niekaralności karą zakazu pełnienia
funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
7. Oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do ezvnności
prawnych i z pełni praw publicznych
8. Kserokopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie,
potwierdzone za zgodność z oryginałem.
9. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych
kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z orvginałem
10. Kserokopia dowodu osobistego potwierdzona za zgodność z oryinałem.
11. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. w
przypadku kandydatek/kandydatów zamierząjących skorzystać z pierwszeństwa w
zatrudnieniu. potwierdzona za zgodność z oryginałem
12. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na
zatrudnienie na danym stanowisku.
13. Oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt
obowiązku publikacji w BIP moich danych osobowych"
14. Oświadczenie kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych.
stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia
Potwierdzenia kserokopii dokumentów może
dokonać sam kandydat. Na wniosek Komisji Konkursowej kandydat może zostać poproszony o
przedłożenie oryginałów dokumentów.
6) Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Ofertę z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i
zaadresowanych kopertach w terminie do 5 czerwca 2019 r. w sekretariacie
Urzędu Gminy Żegocina, (pok. Nr 4) 32-731 Żegocina 3 16, osobiście lub drogą
pocztową (liczy się data wpły»nł).
Na kopercie powinien być umieszczony napis „Nabór kandydatów na wolne stanowisko
kierownicze Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej
„
W treści oferty należy zamieścić formułę: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartvch w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę,
zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności za brak skazania za
przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
które zostanie dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po vvyżej określonym terminie nie
będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie
Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Żegocina.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów,
spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania
dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego
kandydata.
Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do
dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako pięciu najlepszych kandydatów będą
przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób,
które nie zakwalifikowały się mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanvch.
Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór
dokumentów. Dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Żegocina.
Osobą do kontaktu w sprawie ogłoszenia o konkursie jest Sekretarz Gminy, tel. 14 64 845
22
7) Postępowanie rekrutacyjne
- pierwszy etap - wstępna selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem
spełnienia wymogów formalnych,
- drugi etap - rozmowa kwalifikacyjna.
|