Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Żegocina             

OGŁOSZENIA WÓJTA GMINY W ŻEGOCINIE

Zarządzenie nr 0050.73.2019.Z Wójta Gminy Żegocina z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko kierownicze - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej

   Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. Z 2019 r. poz. 506) oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) zarządzam , co następuje:

   Ogłaszam nabór na stanowisko wolne stanowisko kierownicze Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej

Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

Ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości w BIP, na stronie internetowej gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Zegocina.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

    Wójt Gminv Żegocina ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko kierownicze Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej

1)    Nazwa i adres jednostki, miejsce pracy:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej, Łąkta Górna 332, 32-731 Zegocina

2)    Określenie stanowiska:
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zegocinie z siedzibą Łąkcie Górnej

3)    Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
a ) wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1.    Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, preferowane: wykształcenie z zakresu ochrony środowiska, inżynierii sanitarnej, budownictwa.
2.    Znajomość przepisów ustaw: prawo ochrony środowiska, o samorządzie gminnym, o gospodarce komunalnej, kodeks postępowania administracyjnego, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach. prawo zamówień publicznych
3.    Pięcioletni staż pracy na stanowisku zgodnym z vvymaganiami naboru: inżynieria sanitarna, ochrona środowiska, budownictwo
4.    Umiejętność obsługi programów MS Word. MS Excel, biegła znąiomość obsługi komputera,
5.    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6.    Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
7.    Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8.    Prawo jazdy kat. B.
9.    Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
10.  Obywatelstwo polskie.
11. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
12.  Nieposzlakowana opinia.
13.  Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów.

b) Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania. pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
1.    Mile widziany trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub co najmniej trzy lata prowadzenie działalności gospodarczej o profilu zgodnym z wymaganiami naboru: inżynieria sanitarna, ochrona środowiska, budownictwo
2.    Znajomość zasad funkcjonowania samorządu gminnego oraz zakładu budżetowego
3.    Komunikatywność i łatwość przekazywania informacji.
4.    Dobra organizacja pracy.
5.    Wvsoka kultura osobista.
6.    Umiejętność kierowania pracą zespołu ludzi
7.    Dokładność, sumienność w wykonywaniu obowiązków.

4 )   Zakres zadań wvkonywanych na stanowisku:
1.    kierowanie, zarządzanie i nadzorowanie działalności ZGK w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej, działanie w jego imieniu i reprezentowania na zewnątrz,
2.    tworzenie warunków do realizowania przez ZGK zadań statutowych poprzez właściwe realizowanie przydzielonych zadań, gospodarowanie środkami określonymi w planie finansowym, oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i zgodne z prawem wykorzystanie,
3.   dbanie i nadzór nad powierzonym mieniem komunalnym,
4.    współpraca z merytorycznymi komórkami Urzędu Gminy w Żegocinie,
5.    współpraca z organami kontrolnymi oraz realizacja ich zalecień,
6.    opracowywanie informacji i sprawozdań z działalności Zakładu,
7.    opracowywanie materiałów do projektu budżetu gminy, okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań finansowych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami
8.    wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Zakładu w ramach działań statutowych zmierząiących do poprawy jakości świadczonych usług.
9.    załatwianie bieżących spraw i zgłoszeń mieszkańców gminy,
10.  pozostałe obowiązki objęte statutem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej

4 a) Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
   Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach o których mowa w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
    Wynagrodzenie zgodne z. Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
    Praca wykonywana będzie siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej z siedzibą w Łąkcie Górnej. Praca będzie wiązać się z korzystaniem z komputera przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy ( powyżej 4 godzin).
4b) Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

5) Wvmagane dokumenty składane przez kandydata:
l1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2.    Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia)
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu), potwierdzone za zgodność z oryginałem
4.    Oświadczenie kandydata o majomości wymaganych ustaw.
5.    Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe.
6.    Oświadczenie o niekaralności karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
7.    Oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do ezvnności prawnych i z pełni praw publicznych
8.    Kserokopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
9.    Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z orvginałem
10.    Kserokopia dowodu osobistego potwierdzona za zgodność z oryinałem.
11.    Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. w przypadku kandydatek/kandydatów zamierząjących skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. potwierdzona za zgodność z oryginałem
12.    oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
13.    Oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w BIP moich danych osobowych"
14.    Oświadczenie kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych. stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia
         Potwierdzenia kserokopii dokumentów może dokonać sam kandydat. Na wniosek Komisji Konkursowej kandydat może zostać poproszony o przedłożenie oryginałów dokumentów.
6) Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
   Ofertę z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach w terminie do 5 czerwca 2019 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Żegocina, (pok. Nr 4) 32-731 Żegocina 3 16, osobiście lub drogą pocztową (liczy się data wpły»nł).
Na kopercie powinien być umieszczony napis „Nabór kandydatów na wolne stanowisko kierownicze Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z siedzibą w Łąkcie Górnej „
    W treści oferty należy zamieścić formułę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartvch w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych).
   Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności za brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, które zostanie dołączone do jego akt osobowych.
   Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po vvyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Żegocina.
   W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.
   Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanvch. Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów. Dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
   Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Żegocina. Osobą do kontaktu w sprawie ogłoszenia o konkursie jest Sekretarz Gminy, tel. 14 64 845 22
7) Postępowanie rekrutacyjne
-    pierwszy etap - wstępna selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
-    drugi etap - rozmowa kwalifikacyjna.

Żegocina, dnia: 21 maja 2019 r.

DO POBRANIA:

- Kwestionariusz osobowy >>>

- Informacja dotycząca danych osobowych >>>

Wójt Gminy
mgr Wojciech Wrona

żegocina.pl

Zarządzenia Wójta Gminy Żegocina.