|
OGŁOSZENIA WÓJTA GMINY W ŻEGOCINIE |
Zarządzenie nr 0050.8.2018.Z Wójta Gminy Żegocina z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor do spraw płac w Urzędzie Gminy w Żegocinie |
|
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) zarządzam, co następuje: §1 Ogłaszam nabór na stanowisko wolne stanowisko urzędnicze podinspektor do spraw płac w Urzędzie Gminy w Żegocinie. §2 Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia. §3 Ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości w BIP, na stronie internetowej gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Żegocina. §4 Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy. §5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Załącznik do Zarządzenia Nr0050.8.2018.Z Wójta Gminy Żegocina 7 dnia 10 grudnia 2018 r. Wójt Gminy Żegocina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw płac w Urzędzie Gminy w Żegocinie I. Nazwa i adres jednostki, miejsce pracy: Urząd Gminy w Żegocinie 32-731 Żegocina 316 II. Określenie stanowiska urzędniczego: Stanowisko ds.płac- podinspektor, 1/2 etatu. Informuję, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. III. Wymagania niezbędne kandydata: 1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, preferowane: wykształcenie ekonomiczne o specjalności rachunkowość, doradztwo podatkowe, finanse publiczne, administracja 2. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, kodeks pracy oraz rozporządzenia wykonawcze do ustaw 3. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego. 4. Umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel, biegła znajomość obsługi komputera. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z petnl praw publicznych. 6. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, 7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku. 9. Obywatelstwo polskie. 10. Nieposzlakowana opinia. 11. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów. IV. Wymagania dodatkowe kandydata 1. Komunikatywność i łatwość przekazywania informacji. 2. Dobra organizacja pracy. 3. Wysoka kultura osobista. 4. Umiejętność pracy w zespole 6. Dokładność, sumienność w wykonywaniu obowiązków. V. Zakres wykonywanych zadań i odpowiedzialności: 1) Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków wg obowiązujących przepisów dla pracowników urzędu 2) Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów zleceń, o dzieło i innych 3) Sporządzanie list płac 4) Wprowadzanie przelewów poborów i potrąceń w systemie HomeNet 5) Prowadzenie kartotek zarobkowych pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych 6) Naliczanie i terminowe odprowadzanie zaliczek na podatek oraz współpraca z urzędami skarbowymi w tym zakresie 7) Naliczanie i terminowe odprowadzanie do ZUS składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy. 7) Sporządzanie sprawozdawczości rocznej i kwartalnej do GUS w zakresie stanu zatrudnienia i wynagrodzeń 8) Zgłaszanie,wyrejestrowywanie z ZUS, sporządzanie miesięcznych dokumentów rozliczeniowych (DRA, RCA, RZA, RSA) w programie Płatnik 9) Sporządzanie deklaracji, naliczanie i terminowe odprowadzania składek na rzecz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w okresach występowania 10) Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie 11) Przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 12) Sporządzanie wniosków o refundację części wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych 13) Sporządzanie rocznych informacji podatkowych 14) Przyjmowanie i rozliczanie opłaty stałej i za żywienie z przedszkoli 15) Pełnienie funkcji inkasenta opłaty targowej 16) Przygotowanie dokumentów w zakresie zaangażowania wydatków płacowych 17) Przygotowywanie projektu planu wydatków płacowych na dany rok budżetowy 14) lnne, zlecone przez przełożonych VI. Wymagane dokumenty składane przez kandydata: 1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia) 3. Oświadczenie kandydata o znajomości wymaganych ustaw. 4. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe. 5. Kserokopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6. Kserokopia dowodu osobistego potwierdzona za zgodność z oryginałem 7. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu), potwierdzone za zgodność z oryginałem 8. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z oryginałem 9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, potwierdzona za zgodność z oryginałem 10. Zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych kandydata, niezbędnych w realizacji procesu rekrutacji. 11. Oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku. 12.Oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w BIP moich danych osobowych" 13. Oświadczenie kandydata następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.1000 ze zm.) Potwierdzenia kserokopii dokumentów może dokonać sam kandydat. Na wniosek Komisji Konkursowej kandydat może zostać poproszony o przedłożenie oryginałów dokumentów. VII. Informacja o warunkach pracy: Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony w wymiarze 1/2 etatu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Gminy w Żegocinie, 32-731 Żegocina 316, w godzinach jego funkcjonowania, tj". od 7:30 do 15:30. Praca będzie wiązać się z korzystaniem z komputera przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (co najmniej 2 godziny dziennie). VIII. Postępowanie rekrutacyjne - pierwszy etap - wstępna selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych, - drugi etap - rozmowa kwalifikacyjna IX. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów Ofertę z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach w terminie do 21 grudnia 2018 r. do godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Żegocina, (pok. Nr 4) 32-731 Żegocina 316, osobiście lub drogą pocztową (liczy się data wpływu). Na kopercie powinien być umieszczony napis „Nabór do pracy na stanowisko podinspektora do spraw płac w Urzędzie Gminy w Żegocinie" W treści oferty należy zamieścić formułę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych). Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności za brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, które zostanie dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Żegocina. Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów, dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Żegocina. Osobą do kontaktu w sprawie ogłoszenia o konkursie jest Sekretarz Gminy, tel. 14 64 845 22 |
|
Do pobrania: | |
Wójt Gminy |
|