|
OGŁOSZENIA WÓJTA GMINY W ŻEGOCINIE |
Zarządzenie Nr 0050.5.2018.Z Wójta Gminy Żegocina z dnia 03 grudnia 2018 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Żegocinie |
|
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) zarządzam, co następuje: §1 Ogłaszam nabór na stanowisko wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Żegocinie. §2 Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia. §3 Ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości w BIP, na stronie internetowej gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Żegocina. §4 Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy. §5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Wójt Gminy Żegocina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Żegocinie I. Nazwa i adres jednostki, miejsce pracy: Urząd Gminy w Żegocinie 32-731 Żegocina 316 II. Określenie stanowiska urzędniczego: Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami - podinspektor. Informuję, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. III. Wymagania niezbędne kandydata: 1. Wykształceń te wyisze w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, preferowane: wykształcenie w zakresie gospodarki nieruchomościami lub geodezji i kartografii, prawnicze, zarządzanie nieruchomościami, administracja lub studia podyplomowe w tym zakresie, 2. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, o własności lokali, kodeks cywilny, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo geodezyjne i kartograficzne. Kodeks pracy, przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, o drogach publicznych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego oraz rozporządzania wykonawcze do ustaw 3. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego. 4. Umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel, biegła znajomość obsługi komputera. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, 7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku. 9. Obywatelstwo polskie. 10. Nieposzlakowana opinia. 11. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów. IV. Wymagania dodatkowe kandydata: 1. Komunikatywność i łatwość przekazywania informacji. 2. Dobra organizacja pracy. 3. Wysoka kultura osobista. 4. Umiejętność pracy w zespole 5. Dokładność, sumienność w wykonywaniu obowiązków. V. Zakres wykonywanych zadań i odpowiedzialności: 1) kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących sprzedaży oraz wykupu nieruchomości gruntowych, nieruchomości zabudowanych oraz budynków i lokali mieszkalnych, 2) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawierania umów w formie aktu notarialnego, 3) prowadzenie spraw związanych z podziałami geodezyjnymi, wydawanie decyzji administracyjnych w tym zakresie 4) sporządzanie projektów umów dzierżawy, najmu, użyczenia, 5) sporządzanie sprawozdań GUS, 6) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu mienia komunalnego oraz informacji o stanie mienia komunalnego 7) organizowanie, ogłaszanie i przeprowadzanie przetargów na sprzedaż, dzierżawę, najem i użyczenie nieruchomości, 8) prowadzenie spraw związanych regulacją stanów prawnych nieruchomości, 9) występowanie z wnioskami do sądu dotyczącymi wpisów oraz korygowania wpisów w księgach wieczystych, 10) prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami adiacenckimi, 11) prowadzenie postępowań w sprawach odszkodowań za działki przejęte przy podziałach na rzecz Gminy pod drogi publiczne, 12) prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji dróg i mienia Skarbu Państwa na rzecz Gminy, 13) oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste i trwały zarząd zgodnie z ustawą 14) zamiana nieruchomości 15) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń, w tym dot. zasad gospodarowania mieniem komunalnym 16) prowadzenie spraw związanych z wynajmem lokali mieszkalnych komunalnych i socjalnych 17) przejmowanie i zakup nieruchomości na rzecz gminy oraz przygotowanie dokumentacji do sporządzenia aktów notarialnych 18) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości 19) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą ruchomości 20) prowadzenie spraw związanych z obciążeniem służebnością na nieruchomościach 21) inne, zlecone przez przełożonych. VI. Wymagane dokumenty składane przez kandydata: 1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia) 3. Oświadczenie kandydata o znajomości wymaganych ustaw. 4. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe. 5. Kserokopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6. Kserokopia dowodu osobistego potwierdzona za zgodność z oryginałem 7. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu), potwierdzone za zgodność z oryginałem 8. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z oryginałem 9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, potwierdzona za zgodność z oryginałem 10. Zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych kandydata, niezbędnych w realizacji procesu rekrutacji. 11. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku. 12. Oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w BIP moich danych osobowych" 13. Oświadczenie kandydata następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.1000 ze zm.) Potwierdzenia kserokopii dokumentów może dokonać sam kandydat. Na wniosek Komisji Konkursowej kandydat może zostać poproszony o przedłożenie oryginałów dokumentów. VII. Informacja o warunkach pracy: Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach o których mowa w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych it.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia lb maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Żegocinie. Praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Gminy w Żegocinie, 32 731 Żegocina 316, w godzinach jego funkcjonowania, tj. od 7:30 do 15:30. Praca będzie wiązać się z korzystaniem z komputera przez ca najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin). Urząd nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. VIII. Postępowanie rekrutacyjne - pierwszy etap - wstępna selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych. - drugi etap - rozmowa kwalifikacyjna IX. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów Ofertę z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach w terminie do 17 grudnia 2018 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Żegocina, (pok. nr 4) 32-731 Żegocina 316, osobiście lub drogą pocztową (liczy się data wpływu). Na kopercie powinien być umieszczony napis „Nabór do pracy na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Żegocinie" W treści oferty należy zamieścić formułę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych). Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności za brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, które zostanie dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Żegocina. Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów, dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Żegocina. Osobą do kontaktu w sprawie ogłoszenia o konkursie jest Sekretarz Gminy, tel. 14 64 845 22 |
|
Do pobrania: | |
Wójt Gminy |
|