Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Żegocina             

ZARZĄDZENIA WÓJTA GMINY W ŻEGOCINIE

Zarządzenie nr 0050.521.Z Wójta Gminy Żegocina z dnia 11 czerwca 2018 r. w sprawie  ogłoszenia konkursu
na stanowisko dyrektora Przedszkola Publicznego w Łąkcie Górnej.

    Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym tekst jednolity (Dz. U. z 2018 roku poz.994 ze zmianami) art. 63 ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. z 2018 r. poz. 996 ze zmianami), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu prac komisji konkursowej (Dz. U. poz. 1587), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce ( Dz. U. z 2017r. poz. 1597) zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Ogłaszam konkurs na stanowisko dyrektora Przedszkola Publicznego w Łąkcie Górnej – Łąkta Górna 9, 32-731 Żegocina

2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Żegocina.

Wójt Gminy
mgr Jerzy Błoniarz

Załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Żegocina Nr.0050.521.2018.Z z dnia 11 czerwca 2018 r.
   Wójt Gminy Żegocina ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Przedszkola Publicznego w Łąkcie Górnej

1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej , publicznej szkole ponadpodstawowej, oraz publicznej placówce /Dz. U z 2017r. poz. 1597/.
2. Zgodnie z § 1 ust.2 pkt.4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej / Dz. U. z 2017 poz.1587/, oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju przedszkola publicznego;
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o;
a/ stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela, albo
b/ stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
c/ stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby nie będącej nauczycielem,
3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata: imię/ imiona/, nazwisko, datę i miejsce urodzenia, obywatelstwo, miejsce zamieszkania / adres do korespondencji/,
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 2 świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu
zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopę dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999r. o języku polskim – w przypadku cudzoziemców,
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym ,
8) oświadczenie , że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie , że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31, ust.1 pkt. 4  ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny
finansów publicznych / Dz .U. z 2017r. poz. 1311 ze zm. /,
11) oświadczenia o dopełnieniu obowiązku o którym mowa w art.7 ust.1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów /Dz. U. z  2017r. poz. 2186 ze zm./ - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972r.
12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela
13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
14) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela /Dz. U. z 2018r. poz. 967/ lub w art.140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym /Dz.U. z 2017 r. poz.2183 ze zm./ - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.

3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Przedszkola Publicznego w Łąkcie Górnej” w terminie do 26 czerwca 2018r. do godziny 15.30 bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy w Żegocinie. W przypadku wysłania oferty pocztą na adres: Urząd Gminy w Żegocinie 32-731 Żegocina 316.

4. Nie dopuszcza się składania akt w postaci elektronicznej.

Konkurs odbędzie się w dniu 28 czerwca 2018 r. o godzinie 11.00 w Urzędzie Gminy w Żegocinie
/sala obrad/.

Bieżących informacji udziela Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Żegocinie, tel. 14 6135781

  

żegocina.pl

Zarządzenia Wójta Gminy Żegocina.