| Nasz znak:
    UG.III.7331/9/07/2008 Żegocina, dnia 17.04.2008 r. 
 
 DECYZJA NR 9/07/2008 Wójta Gminy w Żegocinie o środowiskowych uwarunkowaniach
      zgody na realizację przedsięwzięcia.
 
 Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania
    administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.), art..
    46 ust. 1 ust. 3, art. 46a ust. 1 i ust. 7 pkt. 4, art. 48 oraz art. 56 ustawy z dnia 27
    kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz.
    902), oraz na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004r. w
    sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na
    środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem
    przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko ( Dz. U. z
    2004r. Nr 257, poz. 2573 z późn. zm.)
 Po rozpatrzeniu wniosku z dnia 30.03.2007r. Pracowni Studiów i Projektów
    Drogowych "KLOTOIDA" 30-732 Kraków, ul. Płk. St. Dąbka 8 działającej w
    imieniu i na rzecz Gminy Żegocina w sprawie wydania decyzji o środowiskowych
    uwarunkowaniach dla realizacji przedsięwzięcia pn. przebudowa jezdni drogi wojewódzkiej
    nr 965 oraz budowa chodnika i odwodnienia przy tej drodze od km 41+285,00 do km 41+825,62
    w miejscowości Żegocina na działkach numer: 1094/2, 1065, 1158, 1160/1, 1160/2, 1168/5,
    1168/1, 1089, 1163/3, 1169, 1170, 1159, 1171, 1172, 1179/1, 1178/1, 1176, 1177 w
    miejscowości Żegocina oraz działki ewidencyjne nr 14, 28, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39,
    151, 152 w miejscowości Rozdziele gm. Żegocina, pow. bocheński.
 
 Działając zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
    Gminy Żegocina zatw ierdzonego Uchwałą Rady Gminy Żegocina Nr XXII/150/05 z dnia 03
    marca 2005r. i opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego nr 244 z
    dnia 5 maja 2005r, poz. 1645 o r z e k a m zgodność lokalizacji w/w przedsięwzięcia z
    ustaleniami miejscowego planu zagospodarowani przestrzennego Gminy Żegocina i określam
    środowiskowe uwarunkowania jej realizacji:
 
 1.    RODZAJ I MIEJSCE REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘCIA:
 Przebudowa jezdni drogi wojewódzkiej nr 965 oraz budowa chodnika i odwodnienia przy tej
    drodze od km 41+285,00 do km 41+825,62 w miejscowości Żegocina na działkach numer:
    1094/2, 1065, 1158, 1160/1, 1160/2, 1168/5, 1168/1, 1089, 1163/3, 1169, 1170, 1159, 1171,
    1172, 1179/1, 1178/1, 1176, 1177 w miejscowości Żegocina oraz działki ewidencyjne nr
    14, 28, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 151, 152 w miejscowości Rozdziele gm. Żegocina pow.
    bocheński
 W ramach inwestycji przewidziano budowę chodnika o długości 462 m, przebudowę jezdni
    drogi wojewódzkiej, korekty łuku poziomego od km 41+538 do km 51+885, odwodnienie
    chodnika i jezdni, przebudowę istniejących zjazdów i przepustów drogowych, budowę
    kanalizacji deszczowej i instalację oraz przełożenie trasy potoku "Sanecki wraz z
    umocnieniem skarp od km 41+478 - 41+564
 
 2.    WARUNKI WYKORZYSTANIA TERENU W FAZIE REALIZACJI I EKSPLOATACJI ZE
    SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM KONIECZNOŚCI OCHRONY CENNYCH WARTOŚCI PRZYRODNICZYCH,
    ZASOBÓW NATURALNYCH I ZABYTKÓW ORAZ OGRANICZENIA UCIĄŻLIWOŚCI DLA TERENÓW
      SĄSIEDNICH
 
 2.1.    Zabezpieczenie powietrza atmosferycznego
 W trakcie prowadzenia robót ziemnych i montażowo-budowlanych ograniczyć emisję
    niezorganizowaną zanieczyszczeń pyłowych.
 2.2.    Zabezpieczenie przed hałasem
 Należy ograniczyć prowadzenie robót budowlanych do pory dziennej.
 2.3.    Zabezpieczenie środowiska gruntowo-wodnego
 Prowadzić prace budowlane ze szczególną ostrożnością, tak aby wykluczyć
    zanieczyszczenia wód gruntowych np. z powodu wycieków paliw i olejów ze stosowanych
    maszyn i urządzeń
 2.4.    Ochrona przed odpadami
 Gospodarkę odpadami powstającymi w związku z prowadzona działalności należy
    prowadzić zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska oraz ustawą o odpadach.
 2.5.    Ochrona środowiska przyrodniczego
 -    Odtworzyć i przywrócić do stanu pierwotnego tereny kolidujące z
    trasą przedmiotowego przedsięwzięcia.
 -    W przypadku kolizji zadania z drzewami i krzewami Inwestor
    zobowiązany jest uzyskać decyzję zezwalającą na ich usunięcie. Zezwolenie na
    usunięcie drzew
 i krzewów może być wydane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania administracyjnego
    na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( Dz. U. nr 92, poz. 880
    ze zm.)
 2.6.    Ochrona zabytków.
 Planowane przedsięwzięcie nie będzie miało negatywnego wpływu na zabytki.
 2.7.    Ochrona zdrowia i interesów osób trzecich
 Podczas realizacji inwestycji konieczne jest prowadzenie prac zgodnie z przepisami BHP.
    Zabezpieczenie wymagają wykopy, pozostawiony sprzęt techniczny oraz miejsca składowania
    materiałów budowlanych, paliw i innych materiałów niebezpiecznych. Planowana
    inwestycja nie może naruszać uzasadnionych i prawem chronionych interesów osób
    trzecich, w szczególności stanowić przeszkody lub ograniczenia w dostępie do drogi
    publicznej oraz dopływie światła dziennego do pomieszczeń przeznaczonych na pobyt
    ludzi, pozbawić możliwości korzystania z wody, kanalizacji, energii elektrycznej,
    środków łączności, a także powodować uciążliwości i zakłócenia oraz
    zanieczyszczenia powietrza, wody i gleby.
 
 3.    WYMAGANIA DOTYCZĄCE OCHRONY ŚRODOWISKA KONIECZNIE DO UWZGLĘDNIENIA
    W PROJEKCIE BUDOWLANYM
 Projekt budowlany dla planowanej inwestycji należy opracować w oparciu
 o obowiązujące przepisy techniczno-budowlane, normy i przepisy branżowe oraz aktualne
    warunki techniczne - zgodnie z zasadami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz
    rozporządzenia towarzyszące.
 -    Planowane zamierzenie inwestycyjne w trakcie realizacji nie może
    stanowić źródła emisji hałasu, wibracji, jak również innych zakłóceń.
 -    Inwestycja nie może stanowić zagrożenia dla środowiska i zdrowia
    ludzi.
 -    W trakcie prowadzenia roboty budowlanych należy zapewnić
    bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz zadbać o to, aby prowadzone roboty stwarzały jak
    najmniejszą uciążliwość dla zdrowia.
 
 4.    WYMOGI W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA SKUTKOM AWARII PRZEMYSŁOWYCH W
    ODNIESIENIU DO PRZEDSIĘWZIĘĆ ZALICZANYCH DO ZAKŁADÓW STWARZAJĄCYCH ZAGROŻENIE
    WYSTĄPIENIA POWAŻNEJ AWARII
 Nie dotyczy
 
 5.    WYMOGI W ZAKRESIE OGRANICZENIA TRANSGRANICZNEGO ODDZIAŁYWANIA NA
    ŚRODOWISKO W ODNIESIENIU DO PRZEDSIĘWZIĘĆ DLA KTÓRYCH PRZEPROWADZONO POSTĘPOWANIE
    DOTYCZĄCE TRANSGRANICZNEGO ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO
 Nie dotyczy
 Wyżej wymienione przedsięwzięcie inwestycyjne jest poza obszarem "Natura
    2000"
 
 6.    WYMOGI W ZAKRESIE KONIECZNOŚCI UTWORZENIA OBSZARU OGRANICZONEGO
    UŻYTKOWANIA
 Nie dotyczy
 
 UZASADNIENIE
 Wnioskiem z dnia 30.03.2007r. złożonym przez Pracownię Studiów i projektów Drogowych
    "KLOTOIDA" 30-732 Kraków ul. Płk. ST. Dąbka 8 działającą w imieniu i na
    rzecz Wójta Gminy Żegocina wszczęte zostało postępowanie w sprawie wydania decyzji o
    środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla zamierzenia
    inwestycyjnego pod nazwą: przebudowa jezdni drogi wojewódzkiej
 nr 965 oraz budowa chodnika i odwodnienia przy tej drodze od km 41+285,00 do km 41+825,62
    w miejscowości które jest przedsięwzięciem wymienionym
 w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004r. w sprawie określenia
    rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz
    szczegółowych uwarunkowaniach zgody z kwalifikowaniem przedsięwzięcia
 do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko ( Dz. U. nr 257, poz. 2573) Dz.
    U. z 2005r. Nr 92 poz. 769 z późniejszymi zmianami)
 W toku prowadzonego postępowania uzyskano następujące opinie w przedmiocie obowiązku
    sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko:
 -    opinia Starosty Bocheńskiego - postanowieniem z dnia 11.05.2007r.
    znak: OŚ.J.7633/35/07 o konieczności opracowania raportu oddziaływania na środowisko.
 -    opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Bochni z
    dania 17.05.2007r. znak PSE.N.NZ.420-1-22/46 o zwolnieniu z obowiązku sporządzenia
    raportu o oddziaływaniu na środowisko.
 W związku z uzyskanymi opiniami Wójt Gminy Żegocina postanowieniem z
    dnia 22.06.2007r. znak: 7331/9/2007 nałożył na wnioskodawcę obowiązek sporządzenia
    raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedmiotowej inwestycji.
 W dniu 03.10.2007r. Wójt Gminy Żegocina pismem znak UG.III.7331/8/2007 działając na
    mocy art. 48 oraz art. 57 ust. 1 ustawy Prawo ochrony środowiska wystąpił do Starosty
    Bocheńskiego oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Bochni o wydanie
    przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację
    przedsięwzięcia przesyłając materiały na podstawie art. 48 ust. 3 ustawy prawo
    ochrony środowiska.
 Postanowieniem z dnia 04.12.2007r. znak: PSE.N.NZ-420-2-40/120/07
    Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Bochni uzgodnił pod względem wymagań
    higienicznych i zdrowotnych środowiskowe uwarunkowania dla w/w przedsięwzięcia
    zalecając:
 
 1.    zastosowanie przedstawionych w raporcie rozwiązań technologicznych,
    technicznych i organizacyjnych dotyczących realizacji, eksploatacji i likwidacji
    przedsięwzięcia,
 2.    na etapie realizacji przedsięwzięcia zapewnianie właściwej
    organizacji robót, ochrony gleby, wód powierzchniowych i podziemnych przed
    zanieczyszczaniem substancjami ropopochodnymi pochodzącymi ze sprzętu i maszyn
    budowlanych, zapewnienie odpowiednich urządzeń sanitarnych oraz właściwe składowanie,
    transportowanie i utylizację wytworzonych podczas realizacji odpadów,
 3.    dla zminimalizowania uciążliwości hałasowej prowadzenie robót
    budowlanych w porze dziennej, w sposób nie stwarzający uciążliwości i zagrożenia dla
    środowiska oraz zdrowia ludzi, z zapewnieniem podczas ich realizacji bezpieczeństwa w
    ruchu drogowym,
 4.    odprowadzenie wód opadowych wykonać zgodnie z przepisami
    określonymi w Ustawie
 z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. 01.115.1229 z późn. zm.) z uzyskaniem
    pozwolenia wodnoprawnego. Odprowadzane ścieki powinny spełniać wymagania określone w
    rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2006r. w sprawie warunków, jakie
    należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie
    substancji szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. nr 13 7, póz 984),
 5.    postępowanie w zakresie gromadzenia u źródła i unieszkodliwiania
    odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz komunalnych powstałych podczas
    realizacji przedsięwzięcia prowadzić zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz.
    628 z późn. zm.),
 6.    po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia, zniszczone miejscowo
    powierzchnie terenu przywrócić do stanu sprzed rozpoczęcia robót oraz dokonać;
    rekultywacji terenu zajmowanego uprzednio przez drogę,
 7.    niekorzystne oddziaływanie przedsięwzięcia powinno zamykać się w
    granicach terenu, do którego inwestor posiada tytuł prawny.
 Starosta Powiatu Bocheńskiego - Wydział Ochrony Środowiska,
    Rolnictwa  i Leśnictwa postanowieniem znak: OŚ.J.7633/105/07 z dnia 01.04.2007r.
    uzgodnił przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację
    przedsięwzięcia następujące warunki realizacji w/w przedsięwzięcia:
 1.    Parametry inwestycji: w ramach inwestycji przewidziano budowę
    chodnika o długości 462 m, przebudowę jezdni drogi wojewódzkiej, korektę łuku
    poziomego od km 41+538 do km 51+885, odwodnienie chodnika i jezdni, przebudowę
    istniejących zjazdów i przepustów drogowych, budowę kanalizacji deszczowej i
    sanitarnej oraz przełożenie trasy potoku "Sanecki" na wraz z umocnieniem skarp
    od km 41+478 - 41+564
 2.    Projekt budowlany winien uwzględniać rozwiązania i zabezpieczenia
    eliminujące możliwość przedostawania się do wód powierzchniowych i podziemnych oraz
    do ziemi szkodliwych substancji mogących wystąpić występujących podczas awarii
    drogowych.
 3.    Roboty ziemne przy przebudowie potoku powinny być zorganizowane tak,
    aby zminimalizować okres utrzymywania otwartych wykopów w potoku lub jego sąsiedztwie.
 4.    Zaplecze budowy należy zlokalizować w oddaleniu od łożyska
    potoku.
 5.    Podczas budowy należy zabezpieczyć wody powierzchniowe i podziemne
    przed zanieczyszczeniem.
 6.    Prace z użyciem maszyn budowlanych należy prowadzić w sposób
    pozwalający
 na dotrzymanie standardów jakości środowiska, w tym dopuszczalnych wartości poziomu
    hałasu na terenach mieszkaniowych, opracowany harmonogram prac z użyciem ciężkiego
    sprzętu powinien uwzględniać minimalizację uciążliwości hałasowej dla
    mieszkańców terenów na które może przenikać hałas.
 7.    Wykonawca robót (lub inwestor jeśli tak wynika z zawartej umowy)
    winien przedłożyć Staroście Bocheńskiemu informację o wytworzonych odpadach (lub
    uzyskać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami albo pozwolenie na
    wytwarzanie odpadów), jeżeli takiej informacji nie przedłożył uprzednio, lub
    przedłożona informacja nie obejmuje odpadów wytworzonych w związku z prowadzoną
    inwestycją w przypadku gdy ilość odpadów wytworzonych w związku z realizacją
    inwestycji wyniesie więcej niż 5 ton.
 8.    Transport wytworzonych odpadów może odbywać się jedynie na
    podstawie ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności w tym zakresie.
 9.    Wykorzystanie lub unieszkodliwienie wytworzonych odpadów może
    odbywać się jedynie na podstawie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie
    odzysku lub unieszkodliwiania dla tego rodzaju odpadów.
 10.    Prowadząc wykopy w terenach zielonych należy wierzchnią warstwę
    gleby (humus) zmagazynować odrębnie, a następnie użyć do jej odtworzenia po zasypaniu
    wykopów.
 11.    Przed uzyskaniem pozwolenia na budowę należy uzyskać zezwolenia
    na wycięcie drzew i krzewów zgodnie z ustawą o ochronie przyrody.
 12.    Przed uzyskaniem pozwolenia na budowę należy uzyskać pozwolenie
    wodnoprawne na przełożenie potoku "Sanecki".
 13.    Przed oddaniem obiektu do eksploatacji należy uzyskać pozwolenie
    wodnoprawne na odprowadzenie wód opadowych zgodnie z art. 122 prawa wodnego.
 14.    Po zakończeniu prac budowlanych należy teren przywrócić do stanu
    wyjściowego włącznie z uzupełnieniem zieleni towarzyszącej.
 15.    W terminie trzech miesięcy od zakończeni(i inwestycji należy
    wykonać kontrolne pomiary hałasu przenikającego do środowiska na tereny mieszkaniowe,
    pomiary należy przeprowadzić w porze dziennej i nocnej rejestrując jednocześnie
    ilość samochodów korzystających z drogi, wyniki pomiarów i sprawozdanie z ich
    wykonywania należy przesłać do Wydziału Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa w
    terminie l miesiąca od daty ich wykonywania.
 Strony postępowania miały możliwość wypowiedzenia się co do
    zgromadzonych  w sprawie materiałów, zostały zawiadomione o toczącym się
    postępowaniu w drodze obwieszczenia zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania
    administracyjnego. Do organu nie wpłynęły żadne uwagi ani zastrzeżenia stron.
 
 Zgodnie z art. 56 ust. 3 Prawo ochrony środowiska charakterystyka przedsięwzięcia
    została zawarta w załączniku nr 1 do niniejszej decyzji.
 
 Przedsięwzięcie jest zgodne z miejscowym planem zagospodarowani przestrzennego Gminy
    Żegocina.
 
 Mając na względzie powyższe orzeczono jak w sentencji.
 
 Od niniejszej decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego
    Kolegium Odwoławczego, 33-100 Tarnów, ul. Bema 17 za pośrednictwem Wójta Gminy
    Żegocina w terminie 14 dnia od daty jej otrzymania lub doręczenia. Decyzja o
    środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia nie rodzi praw do
    terenu oraz nie narusza prawa własności i uprawnień osób trzecich. decyzja o
    środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia nie uprawnia do
    wycinki drzew. Zgodę na ewentualną wycinkę należy uzyskać w Urzędzie Gminy
    Żegocina.
 
 
 Załącznik:
 1. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia zgodnie z art. 56 ust. 3
 
 Otrzymują:
 
 1 x Inwestor
 1 x Pełnomocnik Inwestora Pracownia Inżynierska "KLOTOIDA"
 30 - 732 Kraków, ul. Płk. St. Dąbka 8
 1 x Strony powiadomione w drodze obwieszczenia na tablicy ogłoszeń
 -    Urzędu Gminy w Żegocina
 -    Tablicy ogłoszeń w miejscowości Żegocina
 -    Tablicy ogłoszeń w miejscowości Rozdziele
 -    na stronie internetowej UG w Żegocinie
 1 x A/A
 
 Otrzymują do wiadomości:
 
 1. Starostwo Powiatowe w Bochni
 ul. Kazimierza Wielkiego 31
 2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Bochni
 ul. Konstytucji 3 Maja 5
 
 Załącznik do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: UG.III.7331/2/2008 z
    dnia 11.04.2008r. o którym mowa w art. 56 ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo
    ochrony środowiska (test jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.)
 
 
 CHARAKTERYSTYKA PRZEDSIĘWZIĘCIA
 
 Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 965 od km 41+285,00 do km 41+825,62 w
    miejscowości Żegocina i Rozdziele wraz z przebudową jezdni drogi
 i budową niezbędnej infrastruktury technicznej na działkach nr 1094/2, 1065, 1158,
    1160/1, 1160/2, 1168/5, 1168/1, 1089, 1163/3, 1169, 1170, 1159, 1171, 1172, 1179/1,
    1178/1, 1176, 1177 w miejscowości Żegocina 14, 28, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 151, 152
    w miejscowości Rozdziele
 
 W ramach planowanej inwestycji zakłada się:
 -    budowę chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej 965 - odcinek o
    długości 462m,
 -    przebudowę jezdni drogi wojewódzkiej,
 -    korektę łuku poziomego od km ok. 41+538 do km ok. 41+685,
 -    odwodnienie chodnika i jezdni drogi wojewódzkiej przylegającej do
    chodnika oraz odwodnienie przyległego terenu,
 -    przebudowę istniejących zjazdów do posesji,
 -    przebudowę istniejących przepustów drogowych znajdujących się pod
    drogą wojewódzką,
 -    budowę kanalizacji deszczowej i sanitarnej,
 -    przełożenie trasy potoku "Sanecki" wraz z wykonaniem
    umocnienia skarp od km ok. 41+478 do km ok. 41+564,
 -    oznakowanie i organizację ruchu.
 
 Planowana powierzchnia zajmowana przez nowy odcinek drogi wynosić będzie
    około 1547 m2 (długość odcinka wynosi około 238 mb), powierzchnia chodnika wynosić
    będzie około 926 m2 (długość około 445 mb), natomiast powierzchnia umocnień w
    rejonie przełożenia trasy potoku wynosić będzie około 240 m2 (długość
    około 80 mb). Planowane kanalizacja deszczowa i sanitarna zlokalizowane będą pod
    ziemią, w związku z tym nie będą zajmowały powierzchni za wyjątkiem okresu
    wykonywania robót. Wykonanie kanalizacji deszczowej przewidziano od km 41+285 do km
    41+825,62, natomiast kanalizacji sanitarnej na odcinku od km 41+285 do km 41 +756.
 Raport obejmuje określenie charakterystyki przewidywanego oddziaływania analizowanej
    inwestycji na środowisko i zdrowie ludzi na etapie uzgodnienia decyzji
 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
 Analiza oddziaływania na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia wykazała
    stosunkowo niewielki zakres i skalę potencjalnych zagrożeń dla środowiska i zdrowia
    człowieka zarówno w fazach budowy jak i eksploatacji czy ewentualnej likwidacji.
 
 Stwierdza się, iż przy uwzględnieniu wszystkich wytycznych
    analizowany obiekt z uwagi na wszelkie komponenty spełni wymogi aktualnie
    obowiązujących przepisów prawa ochrony środowiska, a jego uciążliwe oddziaływanie
    środowiskowe przy wykonaniu przyjętych zabezpieczeń środowiska w rozumieniu prawnym
    ograniczy się do granic lokalizacji.
 |