Wójt Gminy Żegocina ogłasza konkurs na stanowisko Kierownika Środowiskowego
Domu Samopomocy w Żegocinie.
Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące warunki:
1. posiadać wykształcenie wyższe,
2. posiadać co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
3. posiadać specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania
w pełni z praw publicznych,
5. nie być osobą karaną za przestępstwo popełnione umyślne,|
6. posiadać znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy
o pracownikach,
7. samorządowych, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego i przepisów
wykonawczych do tych ustaw,
8. posiadać znajomość funkcjonowania jednostki budżetowej, ze szczególnym
uwzględnieniem instytucji związanych z pomocą społeczną oraz znajomość obowiązujących
zasad ekonomiczno - księgowych,
9. dysponować umiejętnością organizacji pracy i kierowania zespołem
pracowników,
10. posiadać dobry stan zdrowia, potwierdzony zaświadczeniem
lekarskim.
Wymagania (dodatkowe) pożądane:
1. tytuł pracownika socjalnego,
2. umiejętność redagowania i analizowania dokumentów związanych z
ustawą o pomocy społecznej i ustawą o ochronie zdrowia psychicznego oraz formułowania
wniosków,
3. doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontaktem z
podopiecznymi pomocy społecznej,
4. umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy:
1. kierowanie rehabilitacją społeczną i psychiatryczną opieką
zdrowotną podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy,
2. opracowanie, weryfikacja i realizacja regulaminu Środowiskowego Domu
Samopomocy,
3. zatwierdzanie i okresowa kontrola realizacji programów terapeutyczno
- dydaktycznych realizowanych w grupach terapeutycznych,
4. udział w tworzeniu oraz kontrola realizacji budżetu Środowiskowego
Domu Samopomocy,
5. prowadzenie oszczędnej i racjonalnej gospodarki finansowej -
przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
6. współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej, Poradnią Zdrowia
Psychicznego, Szkołami i innymi placówkami współpracującymi,
7. nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z rodzicami (opiekunami)
podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy,
8. nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, Ppoż., sanitarnych w Środowiskowym
Domu Samopomocy,
9. zarządzanie personelem Środowiskowego Domu Samopomocy, tworzenie
harmonogramów pracy personelu oraz kontrola ich realizacji,
10. prowadzenie wymaganej sprawozdawczości związanej z działalnością
Środowiskowego Domu Samopomocy.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1/ podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z adresem do korespondencji,
opisane przez kandydata przebieg pracy zawodowej (list . motywacyjny,
CV),.
2/ kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie i staż
pracy,.
3/ pisemną koncepcję programową dotyczącą prowadzenia Środowiskowego Domu
Samopomocy,.
4/ oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie
oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,.
5/ oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzysta z praw publicznych,.
6/ zaświadczenie o stanie zdrowia.
Oferty wraz z dokumentami należy składać lub przesyłać w zamkniętych
kopertach z adresem kandydata z dopiskiem "Konkurs na Kierownika Środowiskowego Domu
Samopomocy w Żegocinie" w sekretariacie Urzędu Gminy Żegocina w terminie do:
19 października 2007 r. - , 32-731 Żegocina. Dokumenty, które wpłyną po
terminie nie będą rozpatrywane. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej
klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.)"
jednocześnie informuje, iż kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć
zaświadczenie o niekaralności.Uprzejmie informujemy, że nie będziemy zwracać nadesłanych
ofert.
Wójt
Gminy Żegocina
/-/
Jerzy Błoniarz
|