BIP Gminy Żegocina

OGŁOSZENIE

WÓJT GMINY ŻEGOCINA
ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora
w Publicznej Szkole Podstawowej im. "Batalionów Chłopskich" w Żegocinie   

1.    Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1)    ukończyła studia wyższe magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole ;
2)    ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli:
3)    posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
4)    w okresie pięciu lat bezpośrednio przed powierzeniem stanowiska dyrektora uzyskała co najmniej dobrą ocenę pracy w przedszkolu, szkole, placówce, a w przypadku nauczyciela akademickiego- pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej, jeżeli stanowisko dyrektora obejmuje bezpośrednio po ustaniu zatrudnienia w szkole wyższej, albo w okresie roku bezpośrednio przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora uzyskała pozytywną ocenę dorobku zawodowego;
5)    posiada zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
6)    nie była karana karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006r. Nr.97, poz.674 z późn.zm), oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne;
7)    nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne;
8)    nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr.14, poz.114 z późn.zm).

2.    Oferty osób przystępujących do konkursu:
1)    uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły ;
2)    życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zwierający w szczególności informacje o stażu pracy pedagogicznej- w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej- w przypadku nauczyciela akademickiego;
3)    akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenie- w przypadku nauczyciela akademickiego;
4)    dyplom ukończenia studiów wyższych oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy, wykształcenie i przygotowania zawodowego- w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
5)    dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo zaświadczenia o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6)    ocenę pracy o której mowa w paragrafie 1 pkt.4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz.U.Nr.89, poz.826 ze zmianami)
7)    zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8)    oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarna, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta nauczyciela (Dz.U.z 2006r. Nr.97, poz.674 z późn. zm). oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
9)    oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
10)    oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr.14, poz.114, a późn. zm)
11)    oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr.101, poz.926, z późn . zm) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora);
12)    oświadczenie, że kandydat na podstawie ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2007r. Nr.63, poz.425) złożył w Kuratorium Oświaty w Krakowie oświadczenie lustracyjne.

3.    Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko Dyrektora w Publicznej Szkole Podstawowej w Żegocinie w terminie do 15 czerwca 2007r. do godziny 15-tej, na adres:

Urząd Gminy w Żegocinie
32-731 Żegocina 316

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołane przez Wójta Gminy Żegocina. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

01.06.2007 r.

wstecz

zegocina.pl