Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej w Żegocinie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
podinspektor do spraw administracyjno - finansowych w w Gminnym Ośrodku Pomocy
Społecznej w Żegocinie
I. Nazwa i adres jednostki, miejsce pracy:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żegocinie
32-731 Żegocina 316
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Stanowisko do spraw administracyjno - finansowych - podinspektor- 1/2 etatu.
Informuję, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
jest niższy niż 6%.
IIII. Wymagania niezbędne kandydata:
1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
preferowane: wykształcenie ekonomiczne o kierunku: administracja, ekonomia, finanse,
rachunkowość.
2. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych,
finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego,świadczeń rodzinnych,
świadczeń wychowawczych , kodeks pracy oraz rozporządzeń wykonawcze do ustaw
3. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.
4. Umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel, Sygnity biegła znajomość
obsługi komputera.
5. Posiadanie peinej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
6. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym
stanowisku,
7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
9. Obywatelstwo polskie.
10. Nieposzlakowana opinia.
11. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów.
IV. Wymagania dodatkowe kandydata
1. Komunikatywność i łatwość przekazywania informacji.
2. Dobra organizacja pracy.
3. Wysoka kultura osobista.
4. Umiejętność pracy w zespole
6, Dokładność, sumienność w wykonywaniu obowiązków.
V. Zakres wykonywanych zadań i odpowiedzialności:
1) Prowadzenie ewidencji środków trwałych i ich inwentaryzacja,
2) Prowadzenie składnicy akt,
3) Dekretowanie dokumentów księgowych,
4) Sporządzanie sprawozdań do GUS,
5) Prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowniczych,
6) Merytoryczny opis faktur dotyczących działalności ośrodka,
7) Sporządzanie danych do sprawozdań
8) Pomoc w przyjmowaniu i kompletowaniu wniosków: o świadczenia rodzinne, świadczenia
wychowawcze w nowych okresach zasiłkowych,
9) Pomoc w weryfikacji wniosków o świadczenia rodzinne i świadczenia wychowawcze w
systemach dziedzinowych,
10) Inne, zlecone przez kierownika
VI. Wymagane dokumenty składane przez kandydata:
1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór
kwestionariusza stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia)
3. Oświadczenie kandydata o znajomości wymaganych ustaw.
4. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe.
5. Kserokopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie, potwierdzone za
zgodność z oryginałem.
6. Kserokopia dowodu osobistego potwierdzona za zgodność z oryginałem
7. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy lub
zaświadczenia o zatrudnieniu), potwierdzone za zgodność z oryginałem
8. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
potwierdzone za zgodność z oryginałem
9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku
kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu,
potwierdzona za zgodność z oryginałem
10. Zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych kandydata, niezbędnych w realizacji
procesu rekrutacji.
11. Oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na
danym stanowisku.
12.Oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w BIP
moich danych osobowych"
13. Oświadczenie kandydata następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. r. o ochronie danych osobowych
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.1000 ze zm.)
Potwierdzenia kserokopii dokumentów może dokonać sam kandydat. Na wniosek
Komisji Konkursowej kandydat może zostać poproszony o przedłożenie oryginałów
dokumentów.
VII. Informacja o warunkach pracy:
Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę w wymiarze 1/2
etatu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art.2
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r.
poz. 1260), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6
miesięcy.
Praca wykonywana będzie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Żegocinie, 32-731 Żegocina 316, w godzinach jego funkcjonowania, tj. od 7:30 do 15:30.
Praca będzie wiązać się z korzystaniem z komputera przez co najmniej
połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 2 godzin), kontakt telefoniczny i
bezpośredni z interesantami.
VIII. Postępowanie rekrutacyjne
1/ pierwszy etap - wstępna selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów
formalnych,
2/ drugi etap :
- test kwalifikacyjny
- rozmowa kwalifikacyjna
IX. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Ofertę z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i
zaadresowanych kopertach w terminie do 21 grudnia 2018 r do godziny 11,00. w Gminnym
Ośrodku Pomocy Społecznej w Żegocinie, (pok. nr 13) 32-731 Żegocina 316, osobiście
lub drogą pocztową /liczy się data wpływu/. Na kopercie powinien być umieszczony
napis „Nabór do pracy na stanowisko podinspektor ds. administracyjno -
finansowych".
W treści oferty należy zamieścić formułę: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest
przedłożyć zaświadczenie o niekaralności za brak skazania za przestępstwo umyślne
ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, które zostanie dołączone
do jego akt osobowych. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji
Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Żegocina.
Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do
dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów będą
przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób,
które nie
zakwalifikowały się mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeśli przez
okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów, dokumenty
ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Gminnym Ośrodku
Pomocy Społecznej w
Żegocinie. Osobą do kontaktu w sprawie ogłoszenia o konkursie jest Kierownik Ośrodka,
tel. 14 613 2002. |