OGŁOSZENIA - KOMUNIKATY - ROK 2018

INFORMACJA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ
    Zakład Gospodarki Komunalnej informuje, że istnieje możliwość wspólnego wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyłączy. Dotyczy to zarówno wykonanych przyłączy do sieci kanalizacyjnej jak i sieci wodociągowej. Jak informuje dyrektor Zakładu Wiesław Dudziak, cena zależy od ilości osób, które się zgłoszą, będzie jednak dużo niższa, niż w przypadku indywidualnego zlecenia. Termin zgłaszania się ustalony został na 30 listopada br. Bardzo prosimy o przekazanie tej informacji dalej.

W celu udzielenia szczegółowych informacji należy skontaktować się z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Żegocinie z/s w Łąkcie Górnej. tel. 014/6131518
INFORMACJA SOŁTYSÓW O TERMINACH PRZYJMOWANIA OPŁAT
Sołtysi zawiadamiają o terminach przyjmowania opłat ostatniej IV raty podatkowo-śmieciowych do 15 listopada 2018 roku

- Sołtys Żegociny będzie przyjmował opłaty w dniach 15 listopada w godzinach od 9 do 12 w sali Centrum Lultury w pozostałych dniach od godziny 12 w domu.
- Sołtys Rozdziela będzie przyjmował opłaty w dniach 14 listopada w godzinach od 8 do 10 w szkole pozostałych dniach w domu,
- Sołtys Łąkty Górnej będzie przyjmował opłaty w dniach 14 15 listopada w godzinach od 8 do 17 w Szkole Podstawowej w Łąkcie Górnej - budynek biblioteki,
- Sołtys Bytomska będzie przyjmował opłaty w dniach 15 listopada w godzinach od 8 do 10 w remizie OSP w pozostałych dniach w domu,
- Sołtys Bełdna będzie przyjmował opłaty do 15 listopada w domu.
OGŁOSZENIE FIRMY APPOL Sp. z o.o.
Jesteś osobą dynamiczną, otwartą i komunikatywną?
Cechuje Cię odpowiedzialność i dokładność?
Znasz języki obce i lubisz z nich korzystać?
Jeśli tak, zapraszamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych.

   Firma APPOL Sp. z o. o. to wiodący producent soków NFC i koncentratów owocowych, zespół ludzi z pomysłami i określony plan rozwoju – jeśli jesteś ambitny aplikuj do nas na stanowisko:  Specjalista ds. księgowości i finansów.

Miejsce pracy: Łąkta Górna (pow. bocheński)
Zakres obowiązków
Księgowanie faktur zakupów (krajowe i zagraniczne)
Dokonywanie płatności krajowych i zagranicznych
Klasyfikowanie dokumentów zakupu do rejestru VAT
Ewidencja kosztów w zespołach 4 i 5
Ewidencja środków trwałych
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Uzgadnianie sald dostawców, rozrachunków publiczno-prawnych
Sporządzanie deklaracji podatkowej CIT, VAT
Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów kont księgowych zapewniających ich prawidłowość
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Min. 3 lata doświadczenia na wskazanym stanowisku
Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości
Znajomość przepisów podatkowych (VAT, PDOP)
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Komunikatywność i zaangażowanie
Samodzielność i dobra organizacja pracy
Chęć poszerzania wiedzy w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowych
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Stałe zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość awansu
Szkolenia specjalistyczne i kompetencyjne
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i kursów językowych
Możliwość i realizacja ciekawych inicjatyw i własnych pomysłów
INFORMACJA SOŁTYSÓW O TERMINACH PRZYJMOWANIA OPŁAT I ZEBRANIACH WIEJSKICH
Sołtysi zawiadamiają o terminach przyjmowania opłat podatkowo - śmieciowych do 15 września 2018 roku
- Sołtys Żegociny będzie w dniach 14 września w godzinach od 9 do 13 w sali Centrum Kultury, w pozostałych dniach od godziny 12 w domu
- Sołtys Rozdziela będzie w dniach 14 września w godzinach od 8 do 10 w szkole, w pozostałych dniach w domu
- Sołtys Łąkty Górnej będzie w dniach 14 15 września w godzinach od 8 do 17 w Szkole Podstawowej w Łąkcie Górnej, w budynek biblioteki
- Sołtys Bytomska będzie w dniach 14 września w godzinach od 8 do 10 w remizie OSP, w pozostałych dniach w domu
- Sołtys Bełdna do 15 marca w domu

Sołtysi zawiadamiają o terminach zebrań wiejskich:
- Sołtys Żegociny zawiadamia o zebraniu wiejskim które odbędzie się 16 września /niedziela/ o godz 17 w sali Centrum Kultury w Żegocinie
- Sołtys Łąkty Górnej zawiadamia o zebraniu wiejskim które odbędzie się 15 września /sobota/ o godz 18 w sali gimnastyczne Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej
- Sołtys Bełdna zawiadamia o zebraniu wiejskim, które odbędzie się 16 września /niedziela/ o godz 15 w Świetlicy Wiejskiej w Bełdnie
- Sołtys Bytomska zawiadamia o zebraniu wiejskim, które odbędzie się 14 września /piątek/ o godz 19 w Remizie OSP Bytomsko
- Soltys Rozdziela zawiadamia o zebraniu wiejskim, które odbędzie się 21 września /piątek/ o godz 19 w Świetlicy Wiejskiej w Rozdzielu. 
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY
   Wójt Gminy Żegocina ogłasza dodatkowy nabór wniosków na wymianę pieców węglowych na nowoczesne piece węglowe spełniające wymagania ekoprojektu, czyli opalane ekogroszkiem. Wysokość dofinansowania wynosi do 6 500 zł do jednego pieca. Termin wymiany pieca: do 30.10.2018 r.
   Zainteresowanych prosimy o kontakt z Urzędem Gminy – p. Karolina Kaczmarczyk, Tel. 14 648 45 37. Ostateczny termin składania wniosków to 14.09.2018 r. O przyznaniu dotacji decyduje kolejność zgłoszeń.
OGŁOSZENIE WKŁ "LAS"

Kłaj, 22 sierpnia 2018 r.

   W związku ze zmianami sposobu postępowania przy szacowaniu szkód łowieckich oraz wypłaty odszkodowań za szkody uprawach i płodach rolnych rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska Dz.U. 126 z dnia 15 lipca 2002, §1 pkt 1, oraz z artykułem 46 pkt.1 z dnia 13 października 1995 „Prawo Łowieckie „ (Dz. U. Nr.147 z 1995 poz. 713 z późniejszymi zmianami), Zarząd Koła Łowieckiego „ L A S" w Kłaju niniejszym informuje, że na terenie dzierżawionego obwodu nr. 137 z ramienia naszego koła aktualnie uprawniony do przyjmowania zgłoszeń, szacowaniu szkód wyrządzonych przez zwierzynę łowną (łosie, jelenie, daniele, sarny, dziki) w uprawach i płodach rolnych jest:
Kol. TOMASZ HEJMO zam. Kamionna 272; Tel. 668033533.

   Jednocześnie informujemy, że zainteresowani właściciele lub posiadacze gruntów zobowiązani, są do dokonania zgłoszenia szkody powstałych w uprawach rolnych lub płodach rolnych:
- pisemnie, informacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres zamieszkania właściciela lub dzierżawcy gruntu, data powstania szkody, lokalizacja
uprawy, rodzaj uprawy
- w terminie nie późniejszym niż w ciągu trzech dni od daty powstania szkody,
do wymienionego powyżej naszego przedstawiciela.

   Ponadto informujemy, że poszkodowani właściciele upraw zobowiązani są do powiadomienia naszego przedstawiciela o terminie zamierzonego sprzętu upraw w terminie nie późniejszym niż na trzy dni w formie pisemnej przed datą zbioru, sprzętu tych upraw.

OGŁOSZENIA WOJEWODY MAŁOPOLSKIEGO
23.08.2018
   Wojewoda Małopolski poszukuje kandydatów na stanowisko pracownika socjalnego, orzecznika w Wojewódzkim Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Krakowie.
1. Zadaniem pracownika socjalnego, członka wojewódzkiego zespołu, będzie w szczególności sporządzenie oceny osoby odwołującej sic od decyzji powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w oparciu o analizę zebranych informacji i/lub bezpośrednią rozmowę, a także wyniki badań członków składu orzekającego biorących udział w podejmowaniu decyzji orzeczniczej, udział w składzie orzekającym w roli członka składu oraz odbywanie narad w celu uzgodnienia decyzji orzeczniczej oraz prowadzenie szkoleń dla członków powiatowych zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności ubiegających się o zaświadczenia uprawniające do orzekania.
2. Warunkiem niezbędnym do udziału w posiedzeniach składów orzekających jest odbycie szkolenia organizowanego przez Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, zakończonego zdobyciem zaświadczenia uprawniającego do orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
3. Pracownicy socjalni, w roli członków składów orzekających, zatrudniani będą w zespole na podstawie umowy zlecenia. Zleceniobiorca otrzymuje wynagrodzenie za wydane orzeczenie oraz przeprowadzone szkolenia według ustalonej stawki.
4. Posiedzenia składów orzekających odbywają się w siedzibie Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Krakowie, ul. Olszańska 5, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych, od poniedziałku do piątku. Posiedzenia ustalane są indywidualnie na miesiąc przed terminem posiedzenia.
5. Niezbędne wymagania kwalifikacyjne wynikające z rozporządzenia MG.PiPS z dnia 15 lipca 2003r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu
niepełnosprawności: kwalifikacje określone w przepisach o pomocy społecznej.
6. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- kserokopie, polwierdzone za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających kwalifikacje pracownika socjalnego określonych w przepisach
ustawy o pomocy społecznej.
Wymagane dokumenty należy przesłać na adres Małopolski Urząd Wojewódzki, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, w terminie do 15 września 2018 roku lub złożyć osobiście.
Szczegółowe informację można uzyskać pod numerem (12) 39 21 398, (12) 39 21 397.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.08.2018

Wojewoda Małopolski poszukuje kandydatów na stanowisko psychologa, orzecznika w Wojewódzkim Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Krakowie.

1. Zadaniem psychologa, członka wojewódzkiego zespołu, będzie w szczególności sporządzenie oceny osoby odwołującej się od decyzji powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w oparciu o analizę zebranych informacji i/lub
2. Warunkiem niezbędnym do udziału w posiedzeniach składów orzekających jest odbycie szkolenia organizowanego przez Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, zakończonego zdobyciem zaświadczenia uprawniającego do orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
3. Psychologowie, w roli członków składów orzekających, zatrudniani będą w zespole na podstawie umowy zlecenia lub, w przypadku prowadzenia prywatnego gabinetu lekarskiego, umowy z podmiotem gospodarczym. Zleceniobiorca otrzymuje wynagrodzenie za wydane orzeczenie, przeprowadzone szkolenia oraz wykonane badania specjalistyczne, według ustalonej sławki.
4. Posiedzenia składów orzekających odbywają się w siedzibie Wojewódzkiego Zespołu do Sprawr Orzekania o Niepełnosprawności w Krakowie, ul. Olszańska 5, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych, od poniedziałku do piątku. Posiedzenia ustalane są indywidualnie na miesiąc przed terminem posiedzenia.
5. Niezbędne wymagania kwalifikacyjne wynikające z rozporządzenia MG.PiPS z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności: ukończone magisterskie studia na kierunku psychologia. bezpośrednią rozmowę, a także wyniki badań członków składu orzekającegobiorących udział w podejmowaniu decyzji orzeczniczej, analiza dokumentacji
załączonej do odwołania w zakresie kompletności i aktualności oraz konieczności jej uzupełnienia o badania psychologiczne i / lub pedagogiczne, udział w składzie orzekającym w roli członka składu oraz odbywanie narad w celu uzgodnienia decyzji orzeczniczej, prowadzenie szkoleń dla członków powiatowych zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności ubiegających się o zaświadczenia uprawniające do orzekania, przeprowadzanie specjalistycznych badań psychologicznych zgodnie z rozporządzeniem.
6. Wymagane dokumenty:
- curriculum vilae,
- kserokopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem, dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku psychologia.
Wymagane dokumenty należy przesłać na adres Małopolski Urząd Wojewódzki,
Basztowa 22, 31-156 Kraków, w terminie do 15 września 2018 roku lub złożyć osobiście.
Szczegółowe informację można uzyskać pod numerem (12) 39 21 398, (12) 39 21 397.
OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY W ŻEGOCINIE
Dachówka z Bytomska.

   Gmina Żegocina sprzeda około 2000 sztuk tłoczonej dachówki ceramicznej płaszowskiej z rozbiórki, jak na zdjęciu. Idealnie nadaje się do pokrycia zabytkowych konstrukcji, poddawanych np. renowacji lub nowych celowo postarzanych.
    Dachówka w bardzo dobrym stanie, złożona jest na terenie: Szkoły Podstawowej im. Św. Mikołaja w Bytomsku. Podana cena 0,60 zł dotyczy jednej sztuki dachówki ceramicznej, minimalny jednorazowy zakup ilościowy = 30 sztuk. Na 1m2 /15szt. dachówki.

Przy zakupie całości możliwość negocjacji ceny. 

    Więcej informacji pod numerem tel. 14/6484520 lub 14/6484536   w godzinach od 770 – 1530 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Gminy w Żegocinie.

 

Osoba do kontaktu: inspektor ds. gospodarki przestrzennej i budownictwa Paweł Sajdak

KOMUNIKAT URZĘDU GMINY W ŻEGOCINIE
Uwaga! Jeśli Twoja firma była założona przed 1 stycznia 2012 roku i została przeniesiona do CEIDG z gminnej ewidencji - upewnij się, że na wpisie znajduje się numer PESEL. Jeśli go na nim nie ma i nie uzupełnisz go do 19 maja 2018 roku - wpis będzie podlegał wykreśleniu z urzędu.

Jak sprawdzić, czy PESEL jest na wpisie?

1. Znajdź swój wpis w bazie przedsiębiorców i zobacz w historii wpisu, czy składałeś jakieś wnioski po 1 stycznia 2012 roku. Jeśli tak - już uzupełniłeś PESEL i nie musisz nic robić.
2. Jeżeli nie składałeś wniosków po 1 stycznia 2012 roku, znajdź swój wpis w bazie przedsiębiorców i zobacz, czy pod statusem działalności jest informacja "wpis nie przeszedł weryfikacji, przyczyna: braku numeru PESEL". Jeśli jest - udaj się do dowolnego urzędu gminy, żeby uzupełnić dane.
3. Nie możesz znaleźć wpisu lub nie składałeś żadnych wniosków przez CEIDG? Udaj się do dowolnego urzędu gminy, gdzie urzędnik odnajdzie Twój wpis i sprawdzi, czy jest na nim PESEL. Jeśli go nie ma - od razu przyjmie od Ciebie wniosek o zmianę, na którym uzupełnisz brakujące dane.

   Co jeśli nie zdążysz uzupełnić numeru PESEL do 19 maja 2018 r. i wpis zostanie wykreślony z urzędu? Będziesz mógł wystąpić do Ministra Przedsiębiorczości i Technologii o przywrócenie wpisu i umieszczenie na nim brakujących danych. Pismo będzie trzeba przesłać do Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii na adres sekretariatDMP@mpit.gov.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa."
OGŁOSZENIE SO "ZAMVINEX"
    Zarząd Spółdzielni Ogrodniczej "Zamvinex" w Łąkcie Górnej uprzejmie informuje o możliwości zatrudnienia na sezon od miesiąca czerwca 2018 r. pracowników, którzy ukończyli 18 lat (kobiety + mężczyźni) do działu produkcji przy przerobie owoców i warzyw. Chętnych prosimy o zgłaszanie się w dziale kadr, pokój nr 10, tel. 14 6131523 w. 31 lub 880008723.
INFORMACJA SOŁTYSÓW O TERMINACH PRZYJMOWANIA OPŁAT
Sołtysi zawiadamiają o terminach przyjmowania opłat podatkowo - śmieciowych do 15 maja 2018 roku
- sołtys Żegociny: w dniu 15 maja w godzinach od 9 do 13 w sali Centrum Kultury w pozostałych dniach od godziny 12 w domu
- sołtys Rozdziela: w dniu 15 maja w godzinach od 8 do 10 w szkole, w pozostałych dniach i godzinach w domu
- sołtys Łąkty Górnej: w dniach 14 i 15 maja w godzinach od 8 do 17 w Szkole Podstawowej w Łąkcie Górnej, budynek biblioteki
- sołtys Bytomska: w dniu 15 maja w godzinach od 8 do 10 w remizie OSP, w pozostałych dniach w domu
- sołtys Bełdna: do 15 maja w domu
OGŁOSZENIE SO "ZAMVINEX"
  Spółdzielnia Ogrodnicza „ZAMVINEX” w Łąkcie Górnej zatrudni na umowę o pracę pracownika na stanowisko: referent d/s rozliczeń produkcji do działu księgowości. Preferowane wykształcenie o kierunku ekonomicznym, istnieje możliwość przyuczenia do zawodu. Wymagana umiejętność bardzo dobrej obsługi komputera, dyspozycyjność.
Chętnych prosimy o wysłanie do nas lub osobiste dostarczenie swojego CV, tel. 14-6131523 w.31 lub 880008723; E-mail: kadry@zamvinex.pl
KOMUNIKAT URZĘDU SKARBOWEGO W BOCHNI
Wydłużone godziny pracy Urzędu Skarbowego w Bochni i dzień wolny od pracy
    Aby ułatwić podatnikom rozliczenie z fiskusem we czwartek 26 kwietnia, piątek 27 kwietnia i poniedziałek 30 kwietnia Urząd Skarbowy w Bochni będzie czynny dłużej - do godziny 18. W dodatkowym czasie (tj. w godz. od 15.15 do 18.00) będzie można składać zeznania roczne PIT oraz wszelkie inne deklaracje i wnioski. Możliwy będzie także odbiór zaświadczeń. Z załatwianiem pozostałych spraw urzędowych warto jednak ograniczyć się do zwykłych godzin otwarcia urzędów. Punkty kasowe prowadzone przez Bank Łącki czynne będą w standardowych godzinach, za wyjątkiem poniedziałku 30 kwietnia kasa będzie czynna do godz. 17.00.
   Jednocześnie Urząd, informuje, że dzień 4 maja br. (piątek) jest wyznaczony jako dzień wolnym od pracy za ekwiwalentnym odpracowaniem w dniu 19 maja (sobota) na podstawie Zarządzenia Nr 9 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 13.04.2018r. i 10 z dnia 19.04.2018r. w sprawie ustalenia dnia 4 maja 2018r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej.
OGŁOSZENIE PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO W ŻEGOCINIE
   Proboszcz Parafii w Żegocinie informuje, że trwa rekrutacja - nabór ciągły dzieci chętnych do Placówki Wsparcia Dziennego przy Parafii w Żegocinie. Rodziców zainteresowanych udziałem dzieci w zajęciach prowadzonych w placówce proszę o kontakt z Panią kierownik Beatą Ząbik osobiście lub pod tel. kontaktowym: 515-387-170. Przypominamy, że dzieci w placówce mają zapewnioną bezpłatną opiekę wychowawców oraz specjalistów, mogą liczyć między innymi na pomoc psychologiczną, logopedyczną, socjoterapeutyczą, ciepły posiłek, wyjazdy na basen, kręgle, do kina, wakacyjne wycieczki, zajęcia animacyjne i wiele innych atrakcji. Serdecznie zapraszamy!
OGŁOSZENIE TISE - POŻYCZKI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
    Fundusz TISE udziela preferencyjnych pożyczek ze środków UE dla przedsiębiorców, prowadzących działalność co najmniej 24 miesiące, z woj. małopolskiego.
Kwota pożyczki: do 100.000 zł.
Okres spłaty: do 84 miesięce.
Całkowity koszt: od 1,85% w skali roku, bez żadnych prowizji i dodatkowych opłat.
Cel inwestycyjny (zakup i modernizacja majątku firmy) oraz obrotowy (zakup surowców lub towarów).
   Pożyczki udzielane są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.tise.pl.
OGŁOSZENIE OŚRODKA ZDROWIA W ŻEGOCINIE
  Darmowe szczepienia przeciw Pneumokokom w Ośrodku Zdrowia w Żegocinie

    Od 20 marca 2018 do 29 czerwca 2018 roku można bezpłatnie zaszczepić swoje dziecko przeciwko pneumokokom z roczników 2013 – 2016. Przypominamy, że szczepienie daje najlepszą i skuteczną ochronę przed inwazyjnymi zakażeniami, zapaleniem płuc, zapaleniem ucha środkowego wywołanym przez Streptococus pneumoniae, sepsą.
Termin szczepienia do 20 kwietnia 2018.
    Zachęcamy również do bezpłatnych szczepień p/meningokokom - informacja w Ośrodku Zdrowia w Żegocinie.
OGŁOSZENIE
Informujemy, że Dyrekcja Generalna ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich w Komisji Europejskiej prowadzi do 20 kwietnia 2018 r. konsultacje społeczne poświęcone wykonaniu programów rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007–2013. Aby wziąć udział w tych konsultacjach publicznych, należy wypełnić kwestionariusz online (jest w języku polskim).
https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/9112b2a7-7499-4321-b709-a610021d818a?draftid=f6213dd2-82c6-4ee4-9ce3-82453a6dffd6&surveylanguage=PL
INFORMACJA POWIATOWEGO LEKARZA WETERYNARII

    Powiatowy Lekarz Weterynarii w Bochni przekazuje wykaz Lekarzy Weterynarii upoważnionych do badania mięsa zwierząt poddanych ubojowi w gospodarstwie oraz mięsa zwierząt łownych odstrzelonych i pozyskanych na użytek własny:

1. Lek. wet Antoni Matlęga - Gabinet Weterynaryjny - Łapanów 51, 32-740 Łapanów
2. Lek. wet. Marek Leś - Gabinet Weterynaryjny - Łąkta Górna 240, 32-731 Żegocina
3. Lek. wet. Rafat Flisak - Gabinet Weterynaryjny, Zwierzak R&R" - 32-740 Łapanów 211
4. Lek. wet. Rafat Łukasik Gabinet Weterynaryjny, Zwierzak R&R" - 32-740 Łapanów 211

OGŁOSZENIE ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ "PRZYBYSZÓWKA"
  Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przybyszówka" w Żegocinie ogłasza konkurs ofert na wymianę poszycia dachowego w trzech blokach. Oferty prosimy składać w biurze Spółdzielni lub drogą elektroniczną do dnia 31.07.2018 r..
E-mail" przybyszowka2wp.pl@wp.pl
Tel: 146132071
INFORMACJA SOŁTYSÓW O TERMINACH PRZYJMOWANIA OPŁAT
   Sołtysi zawiadamiają o terminach przyjmowania opłat podatkowo - śmieciowych:
-
Sołtys Żegociny   - w dniach 14 i 15 marca w godzinach od 9 do 15 w sali centrum kultury, w pozostałych dniach od godz. 12.00 w domu

- Sołtys Rozdziela - w dniach 14 i 15 marca w godzinach od 7.30 do 10 w szkole i w tych samych dniach w godzinach od 15 do 18 w Remizie OSP, w pozostałych dniach i godzinach w domu,

- Sołtys Łąkty Górnej - w dniach 13, 14, 15 marca w godzinach od 8 do 17 w Szkole Podstawowej w Łąkcie Górnej (budynek biblioteki),

- Sołtys Bytomska - w dniach 14 i 15 marca w godzinach od 8 do 11 w Remizie OSP, w pozostałych dniach w domu,

- Sołtys Bełdna - do 15 marca w domu.

INFORMACJA KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W BOCHNI - POSZUKIWANIA ZAKOŃCZONE SUKCESEM
Poszukiwana Dudziak.

   Komenda Powiatowa Policji w Bochni, która zwróciła się z prośbą o pomoc w poszukiwaniu 35-letniej Renaty Dudziak z Trzciany poinformowała, że poszukiwana została odnaleziona w Warszawie. Apel policji o pomoc w poszukiwaniach przestał więc być aktualny.
--------------------------------------------------
   Komenda Powiatowa Policji w Bochni zwraca się z prośbą o pomoc w poszukiwaniu 35-letniej Renaty Dudziak, która wczoraj tj. 10 stycznia 2018 roku o godzinie 14.00 wyszła z domu i do chwili obecnej nie powróciła, nie kontaktowała się z rodziną.
   Poszukiwana ostatni raz widziana była w spodiach koloru czarnego, kozakach koloru czarnego i ubrana była w czerwony polar. Jej wzrost to ok 170 cm, włosy ciemne, krótko obcięte.
    W razie napotkania tej osoby lub posiadania informacji o miejscu pobytu zaginionej prosimy o kontakt osobiście w Komendzie Powiatowej Policji w Bochni ul. Krakowska 39, lub pod numerem telefonu 997, 14 615 22 22.
    Proszę o umieszczenie komunikatu o zaginionej na stronach internetowych redagowanych przez Państwa portali. W załączniku przesyłam również zdjęcie zaginionej.

                                                                     Łukasz Ostręga - Rzecznik Prasowy KPP Bochnia

INFORMACJA PARAFII W ŻEGOCINIE - 02.01.2018
   Uczestnikami projektu pn. „Nadzieja na lepsze jutro – utworzenie Placówki Wsparcia Dziennego przy parafii w Żegocinie” będą dzieci i młodzież do 18 roku życia oraz ich rodziny. W ramach projektu wsparciem w pierwszej kolejności zostaną objęte dzieci z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo - wychowawczych. Dzięki udziałowi w zajęciach oferowanych przez Parafię w Żegocinie dzieci i młodzież z terenu gminy:
- otrzymają wsparcie w codziennym odrabianiu lekcji i nauce
- nabędą cenne umiejętności poprzez organizowane zajęcia edukacyjne, artystyczne, sportowe i rekreacyjne
- poszerzą horyzonty swoich zainteresowań poprzez organizowane wycieczki turystyczno-rekreacyjne i zajęcia wyjazdowe
- uczestniczyć będą w realizowanych działaniach animacyjnych
- rozwijać będą m.in. kompetencje społeczne, kulturalne, przedsiębiorcze
- będą mieli możliwość skorzystania z fachowej pomocy specjalistów m.in.: psychologa, logopedy, pedagoga, socjoterapeuty.

   Wszelkie informacje dotyczące rekrutacji oraz składanie dokumentów rekrutacyjnych – Dom Parafialny w Żegocinie.
Informacja oraz regulamin dostępne na parafialnej stronie internetowej http://www.zegocina.diecezja.tarnow.pl/ oraz pod nr tel. 515 387 170.
   
   Projekt współfinansowany ze środków UE - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.1 C. Wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży.
INFORMACJA WOJEWODY MAŁOPOLSKIEGO
   Z dniem 1 stycznia 2018 r. Wojewoda Małopolski przejmuje zadanie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w obszarze świadczeń rodzinnych i wychowawczych, dotychczas realizowane przez Marszałka Województwa Małopolskiego. Zadania te dotyczą sytuacji, gdy jedno z rodziców przebywa w kraju Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii, Liechtensteinie oraz Szwajcarii. [Więcej >>>]

OGŁOSZENIA 2016 >>>

OGŁOSZENIA 2017 >>>

[strona główna]

[BIP]