OGŁOSZENIA - KOMUNIKATY - ROK 2014

K O M U N I K A T  Z   D N I A   29.12.2014 r.

    Urząd Gminy Żegocina informuje mieszkańców Gminy, że na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Bochni
www.powiat.bochnia.pl/dla-mieszkancow/ochrona-zdrowia.html jest opublikowana Uchwała Nr II/12/2014 Rady Powiatu w Bochni z dnia 16 grudnia 2014r w sprawie harmonogramu dyżurów aptek ogólnodostępnych w porze nocnej, w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy dla Powiatu Bocheńskiego w roku 2015.
  Do pobrania >>> plik pdf

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻEGOCINA

z dnia 19 marca 2014 roku o o przystąpieniu do sporządzania zmaiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Żegocina

    Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt. I, 2, 3, 4, 5 i art. 54 ust. 2, art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.)

ZAWIADAMIAM

o podjęciu przez Radę Gminy Żegocina Uchwały Nr XXX/222/2014 z dnia 26 luty 2014 r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żegocina - granice terenów objętych zmianą planu szczegółowo określa w/w uchwała oraz załącznik graficzny do tej uchwały.

    Zgodnie z art. 17 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 54 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, każdy ma prawo złożenia wniosku do projektu planu miejscowego.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego pla­nu miejscowego oraz mogą zapoznać się z dostępną dokumentacją sprawy.

Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Gminy Żegocina 32-731 Żegocina, Żegocina 316 lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Żegocina 32-731 Żegocina, Żegocina 316 - w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.

    Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której wniosek dotyczy.

     Wnioski zostaną rozpatrzone zgodnie z art. 17 pkt. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
     Sposób rozpatrzenia zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żegocina na stronie internetowej: www.zegocina.pl.

Link:

- Uchwała Nr XXX/222/2014 wraz z załącznikami >>>

KOMUNIKAT WÓJTA GMINY W ŻEGOCINIE - 31.01.2014

Wójt Gminy Żegocina informuje:
    Każdy rolnik, który chce odzyskać część pieniędzy wydanych na olej napędowy używany do produkcji rolnej powinien zbierać faktury VAT w terminie od 1 lutego 2014 r. do 28 lutego 2014 r. należy złożyć odpowiedni wniosek do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2013 r. do 31 stycznia 2014 r.,
w terminie od 1 sierpnia 2014 r. do 1 września 2014 r. należy złożyć odpowiedni wniosek do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 lutego 2014 r. do 31 lipca 2014 r. w ramach limitu zwrotu podatku określonego na 2014 r.
Limit zwrotu podatku akcyzowego w 2014 r. wynosi 81,70 zł * ilość ha użytków rolnych.
Pieniądze wypłacane będą w terminach:
1 - 30 kwietnia 2014 r. w przypadku złożenia wniosku w pierwszym terminie
1 - 31 października 2014 r. w przypadku złożenia wniosku w drugim terminie
gotówką w kasie urzędu gminy lub miasta, albo przelewem na rachunek bankowy podany we wniosku.

KOMUNIKAT URZĘDU GMINY W ŻEGOCINIE - 22.01.2014

Uwaga producenci rolni !

    Od 15 stycznia do 25 czerwca 2014 r. można ubiegać się w Agencji Rynku Rolnego o dopłaty z tytułu zużytego do siewu lub sadzenia materiału siewnego kategorii elitarny lub kwalifikowany majacej charakter pomocy de minimis w rolnictwie, dotyczace materiału siewnego - zbóż ozimych i jarych, roślin strączkowych i zmieniaka - zakupionego i zuzytego do siewu lub sadzenia w terminie od dnia 15 lipca 2013r. do 15 czerwca 2014 r.
    W dniu 24 grudnia 2013 r. zostało opublikowano rozporządzenie Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9). Zgodnie z art. 3 ust. 2 ww. rozporządzenia łączna kwota pomocy de minimis w rolnictwie przyznana (przez ARR, ARiMR, ANR oraz inne organy i instytucje) producentowi rolnemu w okresie 3 lat podatkowych (tj. w roku, w którym został złożony wniosek oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat podatkowych) nie może przekroczyć 15 000 euro.
   UWAGA: W 2014 r. obowiązuje NOWY WZÓR WNIOSKU (do pobrania >>>) o przyznanie dopłaty.

    ARR uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość formularzy wniosków znalezionych przy użyciu wyszukiwarek internetowych oraz pobieranych z innych portali internetowych niż strona internetowa Agencji arr.gov.pl.
    Wnioskodawca, aby otrzymać dopłatę do materiału siewnego zobowiązany jest do złożenia wniosku na właściwym formularzu obowiązującym w 2014 r. Korzystanie z nieaktualnych wzorów wniosków powoduje wydłużenie postępowania administracyjnego w sprawie przyznania dopłaty. 

KOMUNIKAT GOSP W ŻEGOCINIE - 09.01.2014

   Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żegocinie informuje, iż ulegnie zmianie miejsce wypłat świadczeń rodzinnych, które będą wypłacane w Banku KBS w Żegocinie - parter Urzędu Gminy. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do osób posiadających rachunek bankowy, a pobierających dotychczas świadczenia w kasie Urzędu Gminy o zgłoszenie się w terminie do 20 stycznia 2014 r. celem zmiany sposobu realizacji wypłat.

KOMUNIKAT STAROSTWA POWIATOWEGO W BOCHNI

   Starostwo Powiatowe w Bochni informuje, że zgodnie z podjętą w dniu 29 listopada 2013 r. Uchwałą Rady Powiatu nr XXXV/346/2013 w sprawie ustalenia godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu bocheńskiego w 2014 roku - dyżury w godzinach nocnych, w niedziele, święta oraz dni wolne od pracy w 2014 roku pełnić będzie Apteka "Remedium" przy ul. Kazimierza Wielkiego 13 w Bochni. Tel: 146115452.

[strona główna]

[BIP]