INFORMACJA Z 19 LUTEGO 2013 ROKU |
Fundacja "Mieć
Szansę" serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie "Budowanie wizerunku
organizacji, działania Public Relations", które odbędzie się 23
lutego 2013 r. od godz. 10.00 - 16.00 w Gdowie w Hotelu - Restauracji ORIZA (ul.
Bocheńska). |
"Budowanie wizerunku organizacji,
działania Public Relations" - Dzięki jakim działaniom, możemy skutecznie budować wizerunek naszej organizacji? - Czym są skuteczne działania public relations (przykłady). - Od czego zacząć przy każdym projekcie, o którym chcemy opowiedzieć światu? - Promujemy nasze działania a do tego musimy sie przygotować, czyli przemierzyć kilka kroków: - Jak skutecznie i atrakcyjnie przemawiać? Występ przed publicznością. - Kontakt wzrokowy, głos, mowa ciała, czyli co mówi nasze ciało, a co chcielibyśmy, żeby mówiło. - Stres, jak nauczyć się z nim żyć i dalej występować. - ABC wystąpień przed kamerą. - Przyjaciel czy wróg? - czyli rodzaje i techniki współczesnego dziennikarstwa. - ABC wypowiedzi dla mediów, czyli jak mówimy w radio, telewizji oraz dla prasy. - Najczęściej popełniane błędy w kontaktach z dziennikarzami. - Zaskocz dziennikarza - czyli jak przygotować ciekawą konferencję , spotkanie prezentacje - Przygotowanie informacji prasowej. O prowadzącej: Agnieszka Pleti - zna specyfikę mediów, ponieważ pracowała zarówno w radio, prowadząc programy informacyjne i kulturalne, jak i w telewizji: państwowej TVP3 i komercyjnej TVN. Przez 3 lata prowadziła program kulturalny "Regiony Kultury. Nowości" emitowany w paśmie ogólnopolskim, przeprowadzając szereg rozmów i wywiadów z artystami, filmowcami, muzykami (między innymi z Grzegorzem Turnauem, Olgą Tokarczuk, zespołem "Raz, Dwa Trzy", Tomaszem Stańko i wieloma innymi). Zdobywczyni karty ekranowej. Doświadczenie w operowaniu językiem pisanym w mediach zdobyła, prowadząc miesięcznik kulturalny "Śruba". Od kilku lat prowadzi działalność public relations, pomagając między innymi corocznie w obsłudze medialnej Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce. Dzieli się swoim praktycznym doświadczeniem, prowadząc szkolenia i podpowiadając, jak należy najefektywniej przemawiać do dziennikarzy. Zajmowała się PR-em Fundacji Jaśka Meli "Poza Horyzonty", a od października 2009 roku jest także dyrektorem tej instytucji. |
|
Zainteresowanych zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej - www.dolinaraby.pl |