UCHWAŁY RADY GMINY W ŻEGOCINIE KADENCJI 2014 - 2018

Uchwała nr I/7/2018 z dnia 20 listopada 2018 roku w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Żegocina oraz wyboru Przewodniczącego Komisji.

    Na podstawie art. 18b ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity.Dz.U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) oraz § 2,3 i 5 załącznika nr 8 i załącznika nr 10 do Statutu Gminy Żegocina stanowiących załączniki do Uchwały Nr III/16/2002 Rady Gminy w Żegocinie z dnia 30 grudnia 2002r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Żegocina /Dz. Urz. Woj. Małop. z 2003r. Nr 78, poz.1083 z późn. zm./ Rada Gminy Żegocina uchwala co następuje:

§ 1
Powołuje stałą Komisję Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Żegocina w składzie 3 osobowym.

§ 2
Przedmiot działania komisji określa ustawa o samorządzie gminnym i Statut Gminy Żegocina.

§ 3
1. Ustala skład osobowy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji:
1/ Pan Janiczek Tomasz
2/ Pan Jędrzejek Robert
3/ Pan Pławecki Bartłomiej
2. Wybiera Pana Tomasza Janiczka na Przewodniczącego Komisji.

§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w BIP.

Przewodniczący Rady Gminy Żegocina
Grzegorz Gołąb

[wstecz]