Uczestniczki nagrodowej wycieczki.

NAGRODOWA WYCIECZKA DLA SAMORZĄDOWCÓW Z LO W ŻEGOCINIE - 2015

Od lat wiadomo, że w LO w Żegocinie świetnie działa Samorząd Uczniowski. W czasach, gdy były organizowane ogólnopolskie konkursy na najlepszy samorząd szkolny, samorząd LO w Żegocinie dwukrotnie zdobywał drugie miejsce. Co roku najlepsi samorządowcy są w szkole nagradzani. Ostatnio pozyskano Sponsora, sympatyka szkoły, który funduje atrakcyjne wyjazdy uczniom najbardziej zaangażowanym w prace samorządowe. W zeszłym roku cztery osoby spędziły weekend w ekskluzywnym apartamencie w Zakopanem, a w tym roku dziewczyny prowadzące szkolną Kafejkę wyjechały do Trójmiasta. Cztery dni w Sleepy3city Apartments II (to zespół apartamentów w centrum Gdyni, funkcjonujący od 2009 roku, powstały aby zapewnić gościom wygodne i komfortowe spędzenie czasu w samym centrum Gdyni) przebywały tam: Anna Bednarz z Łąkty Górnej, Izabela Krawczyk z Bytomska, Ewelina Matras z Rozdziela oraz Magdalena Stańdo z Bełdna. Tak się sympatycznie złożyło, ze dziewczyny z czterech miejscowości naszej Gminy połączyła przyjaźń, nauka i praca w Szkole w Żegocinie. Do Gdyni udały się w piątek 29 maja 2015 słynnym już pendolino.
   Oto ich wspomnienia z wyjazdu:
   "W piątek zaraz po przyjeździe rozpoczęłyśmy zwiedzanie Trójmiasta. Gdynia to nowoczesne miasto, lecz nie brak w niej zabytków i pięknych miejsc. Nasz podziw wzbudził piękny, duży i słynny Port Gdynia. Idąc na Kamienną Górę podziwiałyśmy Port Wojenny, zwiedziłyśmy także Skwer Kościuszki. Codziennie wieczorami spacerowałyśmy na Bulwarze Nadmorskim gdyż był usytuowany obok naszego apartamentu. Po zwiedzaniu odpoczywałyśmy na plaży. W sobotę już od godziny 7 rozmyślałyśmy jak dobrze zaplanować dzień. Postanowiłyśmy zwiedzić Sopot. Do Sopotu dotarłyśmy szybką koleją morską - SKM. Kupiłyśmy bilety wstępu i poszłyśmy zobaczyć jedną z największych atrakcji Trójmiasta "Molo". Można stamtąd podziwiać bezkresny Bałtyk. Jest to niewątpliwie miejsce, które każdy powinien zobaczyć. Obok Mola znajduje się plaża, na której spędziłyśmy dużo czasu jednak burza zmusiła nas do powrotu. Gdy pogoda poprawiła się, poszłyśmy zwiedzić Operę Leśną. Niestety z powodu przygotowań do wieczornego koncertu, nie wpuszczono nas. Nic jednak straconego, ponieważ w tym czasie miał tam próbę Bednarek i miałyśmy okazję posłuchać jak śpiewa. Spacerując po lesie słuchałyśmy jego występu. Później wróciłyśmy do hotelu w Gdyni a wieczorem jak co dzień udałyśmy się na Bulwar Nadmorski.W niedzielę wybrałyśmy się do zabytkowego Gdańska. Aby zobaczyć jak najwięcej, wsparłyśmy się mieszkająca tam rodziną Ani. Podziwiałyśmy Kościół Mariacki i Złoty Kościół. Spacerując głównymi uliczkami miasta zobaczyłyśmy Żurawia oraz najstarszy statek "Soldek". Przechodząc przez Plac Neptuna zobaczyłyśmy słynną fontannę. Wyczerpane wycieczką wróciłyśmy na plażę spędzając mile wieczór. W poniedziałek o godzinie 4.00 poszłyśmy na plażę, aby zobaczyć wschód słońca. Widok był piękny. Na spacerach po Gdyni upłynął nam ostatni dzień nad morzem. Pobyt w Trójmieście był bardzo udany, wiele zobaczyłyśmy oraz odpoczęłyśmy. Szczególne podziękowania kierujemy do pani Teresy Stachoń - opiekunki naszego samorządu oraz Sponsora (prosił o zachowanie anonimowości) za zorganizowanie tego wyjazd, który na długo pozostanie w naszej pamięci. Warto pracować w samorządzie szkolnym w Żegocinie".

Nagrodowa wycieczka szkolnych samorządowców LO w Żegocinie. Nagrodowa wycieczka szkolnych samorządowców LO w Żegocinie.

Nagrodowa wycieczka szkolnych samorządowców LO w Żegocinie.