Usuwanie azbestu.

Usuwanie azbestu.

  USUWANIE AZBESTU - MOŻNA PISAĆ WNIOSKI - 14.11.2011

     Wójt Gminy Żegocina informuje, że ramach realizacji zadania gminy z zakresu ochrony środowiska finansowaniu będą podlegały koszty związane z załadunkiem, transportem i utylizacją wyrobów zawierających azbest powstałych przy wymianie lub likwidacji pokrycia dachowego, elewacji lub innych elementów budowlanych z budynków mieszkalnych i letniskowych. O realizację zadania mogą ubiegać się osoby fizyczne mające tytuł prawny do nieruchomości zlokalizowanej na terenie Gminy Żegocina.
     Wzór wniosku dostępny jest w Urzędzie Gminy Żegocina - pokój nr 10 oraz na stronie internetowej Gminy Żegocina www.zegocina.pl. Wnioski należy składać w terminie do 18 listopada 2011r. Wnioski rozpatrywane będą wg kolejności ich złożenia, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Żegocina w bieżącym roku. Koszty związane z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów azbestowych powstałych przy wymianie lub likwidacji pokrycia dachowego, elewacji lub innych elementów budowlanych z budynków mieszkalnych i letniskowych będą finansowane przez Gminę w 100%.
     Szczegółowe zasady i tryb finansowania zadania gminy Żegocina w zakresie ochrony środowiska polegającego na usuwaniu wyrobów zawierających azbest (tj. załadunek, transport i utylizacja odpadów) określa Regulamin finansowania zadania gminy Żegocina w zakresie ochrony środowiska polegającego na usuwaniu wyrobów zawierających azbest (tj. załadunek, transport i utylizacja odpadów) z budynków mieszkalnych i letniskowych osób fizycznych na terenie Gminy Żegocina.

ZARZĄDZENIE WÓJTA - REGULAMIN - WNIOSEK >>>

[wstecz]