Usuwanie azbestu.

Usuwanie azbestu.

DEKLARACJA UDZIAŁU W PROGRAMIE USUWANIA AZBESTU - 21.10.2011

     W związku z zamiarem przystąpienia Gminy Żegocina do realizacji projektu pod nazwą "Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego" w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy w celu zmniejszenia różnic społeczno - gospodarczych w obrębie rozszerzonej Unii Europejskiej, Urząd Gminy Żegocina zwraca się z prośbą do właścicieli nieruchomości, którzy są zainteresowani demontażem wyrobów zawierających azbest o złożenie w Urzędzie Gminy Żegocina wypełnionych deklaracji dotyczących udziału w ww. projekcie.

    Deklaracje należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy (dziennik podawczy) pokój nr 5 - I piętro. Druk deklaracji stanowi załącznik do niniejszej informacji oraz jest także dostępny w Urzędzie Gminy Żegocina - pokój nr 10.

    Z uwagi na ograniczony czas obligujący nas do złożenia zbiorczego zestawienia deklaracji bardzo prosimy o złożenie deklaracji w terminie do dnia 27 października 2011 roku. Planowane dofinansowanie tego zadania to: demontaż, transport i bezpieczne składowanie zdemontowanych materiałów na składowisku odpadów niebezpiecznych. Prace i materiały na dokonanie nowych pokryć dachowych nie będą dofinansowane. Projekt będzie realizowany w latach 2012-2016.

LINKI

AZBEST - WPŁYW NA ZDROWIE >>>

DEKLARACJA UDZIAŁU W PROJEKCIE (DO ŚCIĄGNIĘCIA) >>>

[wstecz]