GOPS - NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE - 21.12.2018

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU >>> DO POBRANIA

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE OKREŚLONE W OGŁOSZENIU O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
32-731 Żegocina

Załącznik nr 2 do Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Żegocinie

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE OKREŚLONE W OGŁOSZENIU O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektor do spraw administracyjno - finansowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Żegocinie
(Nazwa stanowiska pracy)

    Informujemy, żę w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Nazwisko i imię kandydata                      Miejsce zamieszkania
1. Ewelina Polek                                              Lipnica Murowana 83/2
2. Marta Jędrzejek                                           Bytomsko 114
3. Małgorzata Krawczyk                                  Łąkta Górna 264
4. Katarzyna Kowalczyk                                   Łąkta Dolna 262
5. Anna Juszczyk                                              Łąkta Górna 405
6. Aneta Śliwa                                                   Lipnica Murowana 260
7. Barbara Orzeł                                               Żegocina, ul. Przybyszówka 3/1
8. Stach Katarzyna                                           Rozdziele 128

  Test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się dnia 07.01 2019 r. godz.9.00 na sali obrad II piętro w budynku Urzędu Gminy.

Kierownik GOPS w Żegocinie
Bożena Orzeł

GOPS - NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE - 10.12.2018

    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żegocinie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor do spraw administracyjno - finansowych w w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Żegocinie

I. Nazwa i adres jednostki, miejsce pracy:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żegocinie
32-731 Żegocina 316

II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Stanowisko do spraw administracyjno - finansowych - podinspektor- 1/2 etatu.
Informuję, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

IIII. Wymagania niezbędne kandydata:
1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, preferowane: wykształcenie ekonomiczne o kierunku: administracja, ekonomia, finanse, rachunkowość.
2. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego,świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych , kodeks pracy oraz rozporządzeń wykonawcze do ustaw
3. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.
4. Umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel, Sygnity biegła znajomość obsługi komputera.
5. Posiadanie peinej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
9. Obywatelstwo polskie.
10. Nieposzlakowana opinia.
11. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów.

IV. Wymagania dodatkowe kandydata
1. Komunikatywność i łatwość przekazywania informacji.
2. Dobra organizacja pracy.
3. Wysoka kultura osobista.
4. Umiejętność pracy w zespole
6, Dokładność, sumienność w wykonywaniu obowiązków.

V. Zakres wykonywanych zadań i odpowiedzialności:
1) Prowadzenie ewidencji środków trwałych i ich inwentaryzacja,
2) Prowadzenie składnicy akt,
3) Dekretowanie dokumentów księgowych,
4) Sporządzanie sprawozdań do GUS,
5) Prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowniczych,
6) Merytoryczny opis faktur dotyczących działalności ośrodka,
7) Sporządzanie danych do sprawozdań
8) Pomoc w przyjmowaniu i kompletowaniu wniosków: o świadczenia rodzinne, świadczenia wychowawcze w nowych okresach zasiłkowych,
9) Pomoc w weryfikacji wniosków o świadczenia rodzinne i świadczenia wychowawcze w systemach dziedzinowych,
10) Inne, zlecone przez kierownika

VI. Wymagane dokumenty składane przez kandydata:
1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia)
3. Oświadczenie kandydata o znajomości wymaganych ustaw.
4. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe.
5. Kserokopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
6. Kserokopia dowodu osobistego potwierdzona za zgodność z oryginałem
7. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu), potwierdzone za zgodność z oryginałem
8. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z oryginałem
9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, potwierdzona za zgodność z oryginałem
10. Zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych kandydata, niezbędnych w realizacji procesu rekrutacji.
11. Oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
12.Oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w BIP moich danych osobowych"
13. Oświadczenie kandydata następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.1000 ze zm.)
   Potwierdzenia kserokopii dokumentów może dokonać sam kandydat. Na wniosek Komisji Konkursowej kandydat może zostać poproszony o przedłożenie oryginałów dokumentów.

VII. Informacja o warunkach pracy:
   Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
   Praca wykonywana będzie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żegocinie, 32-731 Żegocina 316, w godzinach jego funkcjonowania, tj. od 7:30 do 15:30.
   Praca będzie wiązać się z korzystaniem z komputera przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 2 godzin), kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami.

VIII. Postępowanie rekrutacyjne
1/ pierwszy etap - wstępna selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
2/ drugi etap :
- test kwalifikacyjny
- rozmowa kwalifikacyjna

IX. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
    Ofertę z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach w terminie do 21 grudnia 2018 r do godziny 11,00. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Żegocinie, (pok. nr 13) 32-731 Żegocina 316, osobiście lub drogą pocztową /liczy się data wpływu/. Na kopercie powinien być umieszczony napis „Nabór do pracy na stanowisko podinspektor ds. administracyjno - finansowych".
   W treści oferty należy zamieścić formułę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych). Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności za brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, które zostanie dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Żegocina.
   Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób, które nie
zakwalifikowały się mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów, dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w
Żegocinie. Osobą do kontaktu w sprawie ogłoszenia o konkursie jest Kierownik Ośrodka, tel. 14 613 2002.

DO POBRANIA:

Wprowadzono: 10.12.2018

wstecz

Strona główna.